Millä perusteilla olette saaneet piilotettua auton omistajatiedo
Trafin sivuilla se ei onnistu, vaan pitää jotenkin erikseen anoa
Kommentit (29)
Itse olen piilottanut kaikki tietoni jotka vaan on ilman turvakieltoa mahdollista. Helppoa ja täysin ilmaista.
Eipä ole puhelin soinut.
Myös nimen saa piilotettua, mutta siis miten teitte sen?
Vierailija kirjoitti:
Osoitteen olen piilottanut, nimen avulla ei saa mitää mun tietoja mistään. Se riittää.
Kaikki tiedot saa kirjallisesti pyytäen vaikkapa nimettömästä sähköpostista. Mitä oikein kuvittelit?
Olen hänen majesteettinsa salaisessa palvelussa ja kaikki tietoni ovat erittäin salaisia. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Varmaan uskot hammaskeijuunkin. Kaikki tiedot ovat kirjallisesti pyytäessä julkisia. Turha luulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen majesteettinsa salaisessa palvelussa ja kaikki tietoni ovat erittäin salaisia. Kaikki.
Ai niin, mulla on myös lupa tappaa kaikki nuuskijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Varmaan uskot hammaskeijuunkin. Kaikki tiedot ovat kirjallisesti pyytäessä julkisia. Turha luulla muuta.
Ok, mutta miten piilotetaan nimi tekstarihaussa?
Ei kyllä mitään perusteita kysytty kun Trafissa piilotutin tietoni. Nimi näkyy, mutta kaimoja sen verran ettei haittaa. Dvv:ssä mulla lisäksi tietojenluovutuskielto.
Turvakielto piilottaa kaiken. Miehelläni turvakielto toistaiseksi voimassa. Joskus vaatii enemmän vaivannäköä joissain asioissa, esim. Veikkaus-rekisteröinnissä, auton ostossa ja vaikka nettiostoissa. Mutta sen kestää.