Muita 50+ miehiä joita katsotaan kieroon koska jääkiekko ei kiinnosta?
Itseäni on jopa epäilty h*moksi koska jääkiekko ei kiinnosta enää yhtään
Kommentit (23)
Pakko työpaikalla näytellä että olisi katsonut pelejä, en ole eikä kiinnosta
Minä en välitä hittoakaan siitä mitä ajatellaan kun jääkiekko, hiihto, jalkapallo jne eivät kiinnosta.
M.53
Vierailija kirjoitti:
Minä en välitä hittoakaan siitä mitä ajatellaan kun jääkiekko, hiihto, jalkapallo jne eivät kiinnosta.
M.53
Mikä kiinnostaa
En ole niin vanha, mutta on paljon nuorempiakin miehiä, joita ei jonninjoutavuudet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan katsonut, en tule katsomaan. Jääkiekko= läskikasajuoppojen viihdettä.
Ei haittaa yhtään, jos jotain ei kiinnosta. Tuo haittaa paljon, että aletaan haukkua ihmisiä, joita kiinnostaa.
Ei kiinnostas hevonv:täkään kiekkoilu, palloilu yms. m32
Itse en ymmärrä oman paikkakunnan jääkiekon tms seuran fanitusta. Sekalaista porukkaa yhdistellään eri paikkakunnilta tai ostetaan ulkomailta. Mitä merkitystä tälläisellä voitolla on. Hyvää viihdettä ehkä.
Intoillaan sen kumipalan sijainnista jäällä. Ei ole täyspäisten ihmisten hommaa. Lisäksi jääkiekko on laillistettua väkivaltaa. Miksi noista taklauksista ei saa sakko- tai vankeustuomioita?
Ei kiinnosta. Keskityn omiin suorituksiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan katsonut, en tule katsomaan. Jääkiekko= läskikasajuoppojen viihdettä.
Kummasti vaan aina tuntuu jääkiekon MM- ja olympiaturnauksilla olevan runsaasti katsojia. Veikkaanpa, että joukossa saattaa olla muutama muukin kuin läskikasajuoppo.
Minua kiinnostaa kyllä maajoukkuejääkiekko ja jossain määrin NHL, SM-liiga ei niinkään.
MInun puolisoni ei ole kiinnostunut urheilusta, mutta enpä ole koskaan kuullut, että joku häntä sen vuoksi kieroon katsoisi. Outo ajatuskin. Mitä väliä sillä muille on, mikä jonkun ihmisen harrastus on?
Jaa. Millonkas ne jääkiekon maalimanmestaruuskisat oikein alkaa kun näin alkukesästä yleensä tulleet?
Ei muuten kiinnosta mutta suomen pelit olen katsonut.
Lopetin ite sen seuraamisen koska jääkiekko on liian kaupallista nykyään. Oon seurannu Kurrin ja Jutilan aikaan mut en tunne ees pelaajia nykyään.
Olen töissä liikuntakeskuksessa ja saan kuulla asiakkailta päivittäin urheilutuloksia. Eilenkin nuoret asiakkaat intoilivat jonkun oman harjoituspelinsä tuloksista. On pitänyt kehittää ihan oma kiinnostunut keskustelutyyli tällaisten tapausten varalle. Itseäni ei urheilut kiinnosta, eikä työnikään liity itseensä liikuntaan.
M 53
Ei sillä perusteella varmaan katsota kieroon, mutta asia saattaa muuttua jos lempipuuhaasi on esim kutominen ja kukkien asettelu.
Vierailija kirjoitti:
Äläpä yleistä!
Vierailija kirjoitti:
Uniikki lumihiutale
Neiti uniikki lumihiutale.
(ei sen takia ettei katso jääkiekkoa)