Taas huomaa että on seksihelle, kun miehet katselee naisia
Kaupasssa taas joku ällö setämies katseli kun alla oli bikinit ja kesämekko. 🤮🤮🤮
Ja rannalla tulee taas miehiä tekemään tikusta asiaa, viimeksi joku mies väitti tarkistavansa laiturin turvallisuuden kun halusi lähestyä. Hyppi ja pomppi laiturilla ja yritti alkaa puhelemaan.
Miehet! Jos nainen ei katso tai hymyile sinulle niin voisitko kiitos jättää rauhaan!
Kommentit (11)
Onneks saan olla rauhassa, olen 62 vuotias aika ruma nainen.
Mä kylmetän nyt tunteeni taas 20 vuodeksi.
Katselkaa takaisin! Sitä saa mitä tilaa...
Vierailija kirjoitti:
Katselkaa takaisin! Sitä saa mitä tilaa...
NOt!! Rannalle laitan bikinit en burkhaa. En tee sitä miesten takia vaan siksi että rannalla on kuuma. Idiootti
Hei! Iltapäivälehdet ovat unohtaneet (!!) sanan seksihelle! Mitä on tapahtunut?
Koskeakin saa jos ensin on kysynyt luvan.
Muuten olen sitä mieltä että seksipositiivissa piirrissä tuijotteluun, seksismiin ja kosketteluun ei törmää.
Ajatelkaa: jos miehet eivät kiihottuisi naisista.
Heteronaiset kävisivät ihan kierroksilla jatkuvassa panetuksessa.
Niiden uustuotanto loppuisi myös.
Normaali terve kaupungilla kulkeva mies rekisteröi lähes kaikki vastaantulevat naiset ja etenkin kaunottaret. Niin kai naisetkin tekevät miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Normaali terve kaupungilla kulkeva mies rekisteröi lähes kaikki vastaantulevat naiset ja etenkin kaunottaret. Niin kai naisetkin tekevät miesten suhteen.
Kyllä niistä kauniimmista tehdään täysi 3D-skannaus verkkokalvoilla. Ihan jokaisesta kolosesta.
Otsikossa puhut katselusta, aloituksessa taas lähestymisestä. Kummasta nyt siis on kyse?