Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina luvataan vettä ja ukkosta tänne, mutta sitten se ei koskaan tulekkaan. Nykyään täällä sataa vain muutaman kerran kesällä ja

Vierailija
26.05.2024 |

kasvien kastelun pitää kastella itse vesiletkulla. Inhoan tätä kuumuutta ja kosteutta. Haluan kunnollisen vesisateen!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-Suomessa pienessä kaupungissamme ihan sama ongelma. Viimeksi satoi huhtikuussa, nytkin menivät kaikki sateet ohitse. Naapurikunnassa 20 km päässä sataa ja ukkostaa ihan normaalisti, täällä ei. Sama ongelma ollut vuosia. Maataloudesta elantonsa saavat varmasti kärsivät vielä enemmän.

Ei ainakaan toissailtana sateet menneet ohitse täällä Keski-Suomessa Jyväskylän lähellä. Tuli tunnin verran reippaasti vetta, mutta taisi olla paikallinen kuuro, kun Korpilahdella tuli vain muutama pisara.

Keski-Suomi on laaja alue, joten jos siellä tuli vettä, ei kaikkialla tullut.

Ajattelin kommenttia kirjoittaessani mainita tuon, että Keski-Suomi on laaja alue, mutta jätin pois, kun uskoin kaikkien ymmärtävän sen muutenkin.

Vierailija
22/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Pohjois-Helsingissä, ja olen puolivakavissani miettinyt, että lentokentän aluetta jotenkin manipuloidaan sateiden ja myräköiden suhteen. Viime kesinä on ollut ihan sama miten paljon sääennusteet povaa sadetta, niin lopulta sateen alku siirtyy ennusteissakin tunti tunnilta eteenpäin, kunnes sitä ei tule ollenkaan. Ja sadetutkassa vaikka minkälainen pilvenjytky lähestyisi ihan suoraan, niin lopulta se vaihtaa suuntaa tai halkeaa kahtia ja menee kahta puolta ohi. Ei oikeasti ole enää todellista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän