Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos facebook-kaverisi kuolee, laitatko hänen seinälleen joka vuosi synttärionnittelut?

Vierailija
26.05.2024 |

Minun mielestäni osoittaa huonoa huumorintajua, että viitsii laittaa kuolleen kaverinsa facebook-seinälle vuosia tämän kuoleman jälkeen viestejä "...onnittelut synttärin johdosta, mitä kuuluu nykyisin?...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen laittaisi? Onhan sekin muistamista omalla tavallaan. Ei varmaan kukaan omaisista tuommoisesta järkyty, päinvastoin.

Vierailija
2/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet tällä vain huomiota kun Facebookin kaveri sivulle pitää laittaa kuolleelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole facebookkia

Vierailija
4/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset laittaa. Tekopyhyyttä jos ei ole silloin onnitellut kun henkilö ollut elossa. 

Vierailija
5/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääkö joku keh_ari vielä facea?

Vierailija
6/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan kuolleet kavereistani. 

Vierailija
7/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos tiedän että, ei enää ole. Mutta kaikista ei aina tiedä. Somejen kiinni saaminen menehtyneeltä on kuulemma joskus ollut vaikeaa.

Vierailija
8/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rnkä ole facessa

Vierailija
9/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita 

Vierailija
10/10 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jos tiedän että, ei enää ole. Mutta kaikista ei aina tiedä. Somejen kiinni saaminen menehtyneeltä on kuulemma joskus ollut vaikeaa.<<< Itse en ole some F.B/ Instagram.Siskoni on ja kertonut toisen siskomme pojan profiili on siellä yhä vaikka on kuollut 2018.Koska hän täysi ikäinen kuolessa, eronnut.Aikuiset lapset eivät poistaneet profiilia.Kullemma vaikeaa.Yhä sinne tulee kesä kuu hyvää syntymäpäivää kertoi siskoni.Vaikka moneen kerataan laittanut sinne hän on kuollut silloin ja silloin.Ehkä jotkut vaan haluu muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi