Kuinka usein näette lähelle muuttaneita lapsianne?
Aikuinen lapseni on muuttamassa naapurikaupunkiin.Siksi mietin, kuinkakohan usein vanhemmat yleensä näkevät lähelle muuttaneita lapsiaan. En osaa yhtään arvata, tuleeko lapsi viikottain kotiin syömään ja nauttimaan lapsuudenkodin hyödykkeistä (kuten sauna, pyykkikone ja kuivausrumpu sekä auto), kutsuuko meitä joskus kylään vai onko yhteydenpito kovin vähäistä.
Miten muilla mennyt?
Kommentit (4)
Mun lapsi ei asu ihan lähellä vaan muutti 150 km päähän ja käy n joka kolmas viikko ja on 1-3 yötä kerrallaan.
Vastaan silti, koska olisi kiva kuulla kauemmaksikin muuttaneista tässä ;)
Aikaisemmin lasten perheet kävivät sunnuntailounaalla suunnilleen 2x kk, välimatkaa 5/11/40km. Koronan jälkeen tapaamiset on harventuneet parin kuukauden välein tapahtuviksi, lähinnä asuva kyllä käy perheineen joka sunnuntai. Nyt kesäkuussa lomaillaan yhdessä 8pv.
Kuopus taas asuu 150km päässä ja tulee kotiin n 3kk välein kun on pari päivää vapaata peräkkäin. Juuri lomaili mun kanssani 2 vkoa ja syksyllä taas.
Meillä on tosi läheiset ja hyvät välit ja se on ihanaa lastenlastenkin kannalta.
Viikonloppuisin käy syömässä. Opiskelija.
Kerran vuodessa jos sitäkään. Keskimmäinen asuu kilometrin päässä ja itseasiassa ihan kauppareittini varrella ja olen sen nähnyt viimeksi viime vuonna, tosin en muista koska silloin. Vanhinta näin viime syksynä kun kävin auttamassa leikkauksen jälkeen. Se asuu 30km päässä.