Miten hyvin Petteri Orpo on mielestäsi onnistunut pääministerinä tähän mennessä?
Kommentit (526)
Riikka Purran nukkena olemisessa.
Täytyy sanoa, että Orpo saa minulta 10+ epäonnistumisesta.
Tyhmä ja väpelö ukko.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran nukkena olemisessa.
A puppet on a string.
Vierailija kirjoitti:
Ai, eikö Purra olekaan pääministeri?
Niinpä. Mikä yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, eikö Purra olekaan pääministeri?
Niinpä. Mikä yllätys!
"Mutta minä yllätyin eniten, ettäs sen tiedätte!!!" (Petteri Orpo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on väritön hajuton ja mauton
Purra kuuluisi jonnekin aivan muualle kuin valtionvarainministerin tehtäviin. Ennenmuinoin näitä paikkoja kutsuttiin piiriksi tai piirinsairaalaksi...
Ei ole Petturi hajuton, pasko haisoo aina tänne Lapin kairoille asti.
Auttaako edes revontulien katseleminen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jumalan tähden?
Jumalasta ei ole mitään apua. Sitä paitsi en yhtään ihmettelisi, jos Purra olisikin ateisti. Inhimillisyys on molemmilla erittäin vähissä. Kun leikataan jo muutenkin kaikkein huono-osaisimmilta, niin se on todella kylmää politiikkaa. Suosittelen, että kumpikin vilkuilee sivuille ja taakseen liikkuessaan kaduilla ja kujilla, sillä jotakin ikävää voi tapahtua heille milloin tahansa. En itse kannata väkivaltaa, mutta ymmärrän heitä, jotka ryhtyvät siihen poliitikkojenkin kohdalla: kun ahdinko syvenee riittävän paljon, on sillä tällaisiakin seurauksia.
Todella hyvin onnistunut. Vaikka koko ajan kimppuun hyökätään, niin sielläpä porskuttaa ja hallitusohjelma etenee koko ajan räksytyksestä huolimatta. Ja paljon paremmin kuin epäonnistunut Marin, joka häpesi niin paljon häviötään, että joutui lähtemään pois Suomesta jonkun konsulttifirman duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvin onnistunut. Vaikka koko ajan kimppuun hyökätään, niin sielläpä porskuttaa ja hallitusohjelma etenee koko ajan räksytyksestä huolimatta. Ja paljon paremmin kuin epäonnistunut Marin, joka häpesi niin paljon häviötään, että joutui lähtemään pois Suomesta jonkun konsulttifirman duuniin.
Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Purra palauttavat Suomen normaalille tielle, jolla ihmiset itse kantavat vastuun elannostaan työtä tekemällä. Tee sinäkin tukilänkyttäjä niin kohdallasi. Valtioelättien aika päättyy. Ja se on hienoa!
Ah mä niin odotan kun alkaa porukalle valjeta mitä paikallinen sopiminen, irtisanomisten helpottaminen yms tarkottaa. :D
Sama täällä. When the shit hits the fan.
Olin kaunotar silloin. Nyt olen rupsahtanut vanha akka. Meikitkään ei enää auta. Ei kai plastiikkakirurgiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaunotar silloin. Nyt olen rupsahtanut vanha akka. Meikitkään ei enää auta. Ei kai plastiikkakirurgiakaan.
Riikkuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jumalan tähden?
Jumalasta ei ole mitään apua. Sitä paitsi en yhtään ihmettelisi, jos Purra olisikin ateisti. Inhimillisyys on molemmilla erittäin vähissä. Kun leikataan jo muutenkin kaikkein huono-osaisimmilta, niin se on todella kylmää politiikkaa. Suosittelen, että kumpikin vilkuilee sivuille ja taakseen liikkuessaan kaduilla ja kujilla, sillä jotakin ikävää voi tapahtua heille milloin tahansa. En itse kannata väkivaltaa, mutta ymmärrän heitä, jotka ryhtyvät siihen poliitikkojenkin kohdalla: kun ahdinko syvenee riittävän paljon, on sillä tällaisiakin seurauksia.
Ei se ainakaan uskossa ole. Siis mihinkään hyvään jumalaan, ehkä siihen toiseen "jumalaan". Koska köyhiltä leikkaaminen sotii kristinuskon ydinajatusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuli uutinen jonkun konsernin konkasta. Hyvin menee. Lisää työttömiä ja vähemmän verotuloja valtiolle. Nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuli uutinen jonkun konsernin konkasta. Hyvin menee. Lisää työttömiä ja vähemmän verotuloja valtiolle. Nousuun!
Da!
Vierailija kirjoitti:
2027 mennessä työttömyys on 200 000 suurempi kuin hallituksen aloittaessa ja konkurssiaalto. Velkaa on kymmeniä miljardeja lisää! Miten meni omasta mielestänne kokoomusta ja persuja äänestäneet?!!
Katsotko kristallipallostasi mulle myös Eurojackpot numerot
Ja jos jollakulla sattuu vielä olemaan varaa junalippuun, sen voi maksaa vain puhelimella ja niin, että joudut antamaan kinuskeille kasvokuvasi ja sormenjälkesi.