Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin exä viestittelee, saako sekaantua?

Vierailija
25.05.2024 |

Kaverin ex tyttöystävä on alkanut viestittelemään ja on tehnyt selväksi, että olisi kiinnostunut tapaamaan. On kaikin puolin erittäin viehättävä nainen, mutta saako kaverin entiseen sekaantua? Heillä meni poikki about puoli vuotta sitten.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, ellet erikseen halua samalla eroon tuosta sun kaverista. Syitä tässä on jo tullutkin. Me aikoinaan nuorena todettiin, että säätöjä ja suhteita tulee ja menee, mutta ystävät pysyy. 

Vierailija
22/50 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan miettiä, onko mimmi päättänyt lähteä kostoretkelle. Mikäs sen suloisempi kosto, kuin panna ex poikaystävänsä kaveria. Onko wörttiä saada kerta tai pari pesää, vaikka olisi kuinka tasokasta, ja menettää hyvä frendi?

On wörttiä saada tasokasta pesää, ehkä koko loppuikänsä. Mutta vaikka olisi vain kerran-pari, niin ei kyntömies vakoansa valitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä kaverin exän kanssa lämpimät välit ja vetovoimaa jo heidän suhteensa aikana? Mistä nainen muuten olisi saanut päähänsä ottaa sinuun yhteyttä ellei olisi vähän niin kuin kostoretkellä?

Tunnettiin jollain tavalla opiskeluiden kautta, ennen kuin kaverini alkoi seurustelemaan naisen kanssa. Suhteen aikana ei kuitenkaan mitään kipinää ollut, eikä ennen sitä. Nyt vappuna törmättiin samoissa opiskelijabileissä ja juteltiin aika pitkään. Sen jälkeen hän alkoi käymään samalla salilla, missä itse käyn ja siellä ollaan säännöllisesti törmäilty ja juteltu nyt muutama viikko.

Ap

Vierailija
24/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pohtinut sitä, että voi olla naiseltakin kostotoimi exälle lämmitellä exänsä kaveria?

Vierailija
25/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex on ex, ei siihen ole mitään varallapito-oikeutta. Toisaalta ihmiset ovat omituisia, joten pitää varautua siihen, että kaverisi vetää herneen nenään.

Tätä juuri pelkään, että kilahtaa. Totesi dumpatuksi tultuaan, että teki elämänsä suurimman virheen, kun jätti tämän naisen. On kuitenkin jo antanut periksi, kun nainen ei enää lämmennyt hänelle.

Ap

Todennäköisesti menetät hyvän ystäväsi ja hän pitää sinua petturina, joka käytti hyväkseen hänen luottamuksella kertomiaan asioita exästään. Oletko valmis menettämään ystäväsi? Itse jättäisin tuollaisen luopion. Mikään ei nimittäin takaa, että se nainen on oikeasti sinusta kiinnostunut. Saattaa vaan haluta tehdä mustasukkaiseksi exänsä. Saatat löytää itsesi ilman naista ja parasta ystävää. Noin ei vain ystäville tehdä, vaan kerrot, että nyt nainen on sinun kimpussasi.

Vierailija
26/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika katkera naisen pitää olla, jos alkaa samalla salilla käymään exän kaverin kanssa ja taustalla on syynä jokin juoni kostamisesta exälle. Ottamatta kantaa että mitä pitäisi tehdä, niin kuulostaa siltä, että nainen on ap:stä kiinnostunut. Miksi nähdä näin paljon vaivaa, kun kertapano bileillan päätteeksi ajaa saman asian? Ap:n viestien perusteella mitään ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, joten kovin aggressiivisia kostotoimet eivät ole. Mistä sitä kuitenkaan voi täysin varma olla.

Vierailija
27/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika katkera naisen pitää olla, jos alkaa samalla salilla käymään exän kaverin kanssa ja taustalla on syynä jokin juoni kostamisesta exälle. Ottamatta kantaa että mitä pitäisi tehdä, niin kuulostaa siltä, että nainen on ap:stä kiinnostunut. Miksi nähdä näin paljon vaivaa, kun kertapano bileillan päätteeksi ajaa saman asian? Ap:n viestien perusteella mitään ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, joten kovin aggressiivisia kostotoimet eivät ole. Mistä sitä kuitenkaan voi täysin varma olla.

Tälleen naisena... Onhan se nyt ihan paras kosto ikinä iskeä petturi exän kaveri. Sitä saa mitä tilaa. Parhaassa tapauksessa tuon kaverin kanssa vielä oikeasti rakastutaan ja ratsastetaan aamunkoittoon, kun exä jää rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
28/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä yksi vähän vastaava tapaus vuosien takaa. Yksi kaveri alkoi seurustelemaan. Seurustelua kesti ehkä 3kk, kunnes tyttö jätti kaverin ja alkoi samantien seurustelemaan kaveriporukan toisen tyypin kanssa. Näillä kahdella kaverilla meni välit poikki ja tästä tyypistä tuli kaveriporukan hylkiö, joka käytännössä heivattiin pois. Jengille nimittäin selvisi, että tää tyyppi oli alkanut lämmittelemään naista melkein heti, kun toinen kaveri alkoi seurustelemaan. Varsinaista pettämistä naisen taholta ei ollut, kun jätti kaverin, ennen kuin alkoi duunailemaan toisen tyypin kanssa. Mutta moraalisesti nainen teki mielestäni törkeästi. 

Paria vuotta myöhemmin tämä tyyppi yritti sopia välejä alkuperäisen kaverin kanssa, kun suhde siihen naiseen meni poikki about puolen vuoden jälkeen. Kaveri oli päässyt tapahtuneen yli, mutta kovin kädenlämpöiseksi välit jäivät ja lopulta eivät olleet juuri missään tekemisissä. 

Hieman eri tilanne, kuin ap:llä, kun ap:n tapauksessa kaveri itse dumppasi naisen. Meidän kaveriporukan tapauksessa toisin päin ja tyyppi vielä itse avusti tilannetta.

Sanoisin ap, että yritä varmistaa naiselta, onko hän tosissaan kiinnostunut sinusta, ettei tosiaan ole kyse jostain kostosta. Jos on tosissaan ja myös sinua kiinnostaa, niin juttele kaverillesi. Voi olla, ettei hän pidä ajatuksesta, jolloin joudut punnitsemaan, kumpi on sinulle tärkeämpää. Mutta voihan olla, että kaverisi on täysin sinut asian kanssa.

Vierailija
29/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ole mitenkään katkeroituneelta vaikuttanut, eikä ole kysellyt exänsä asioista mitään. Hiukan rupesi nämä mahdolliset kostojutut mietityttämään, mutta mitään viitteitä siihen en ole huomannut, enkä kyllä ole osannut ajatellakaan. Ja mitään jutustelua, viestittelyä ja perus nopeita ystävähalauksia kummempaa ei ole ollut, eikä kumpikaan ainakaan ole vielä edes yrittänyt viedä asiaa pidemmälle.

Nyt kun olen oppinut tuntemaan häntä paremmin ja hieman eri tulokulmasta, kuin ennen, niin hän on vaikuttanut todella ihanalta ja upealta naiselta. Siis mukava ja näyttävän näköinen hän on aina ollut, mutta nyt olen alkanut katsomaan häntä eri tavalla kuin ennen. Siksi tämä itseäni juuri mietityttää, että onko ns. koodin vastaista.

Ap

Vierailija
30/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että eksä on alkanut viestitellä kaverillesi ja mietit, voitko sanoa kaverille mielipiteesi asiasta. Olisin vastannut, että saat sanoa, mutta vain kerran.

Vierailija
31/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ainakin ap on ihastunut tähän kaverinsa exään. Toivottavasti kaverin exä tuntee samoin.

Vierailija
32/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen ole mitenkään katkeroituneelta vaikuttanut, eikä ole kysellyt exänsä asioista mitään. Hiukan rupesi nämä mahdolliset kostojutut mietityttämään, mutta mitään viitteitä siihen en ole huomannut, enkä kyllä ole osannut ajatellakaan. Ja mitään jutustelua, viestittelyä ja perus nopeita ystävähalauksia kummempaa ei ole ollut, eikä kumpikaan ainakaan ole vielä edes yrittänyt viedä asiaa pidemmälle.

Nyt kun olen oppinut tuntemaan häntä paremmin ja hieman eri tulokulmasta, kuin ennen, niin hän on vaikuttanut todella ihanalta ja upealta naiselta. Siis mukava ja näyttävän näköinen hän on aina ollut, mutta nyt olen alkanut katsomaan häntä eri tavalla kuin ennen. Siksi tämä itseäni juuri mietityttää, että onko ns. koodin vastaista.

Ap

Mitä väliä? Anna mennä vaan, voi ne suhteet noinkin alkaa.

Vierailija
33/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuota sillä naisen mielipiteellä ole väliä?

Jos se oikeesti susta tykkää niin ei sun pitäis mitään keneltäkään kysellä. 

Varmaan tuo nainen haluaa tehdä ihan omat ratkaisunsa ilman että ex vetelee naruista, ketä nainen tapailee ja ketä ei.

Ja jos se pelkästään kostomielellä olis, niin se olis kyllä sut sänkyyn saanut ja ilmoittanut sille miehelle heti.

Vierailija
34/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pitkäaikainen kaveri siis kyseessä. Heillä meni poikki, koska kaverini löysi "paremman", joka sitten dumppasi hänet. Tämän jälkeen kaveri jonkun aikaa yritti saada tätä exää takaisin mutta nainen ei lämmennyt.

Asutteko jossain tuppukylässä vai miksi pienet piirit?

Yli 100 000 asukkaan kaupunki, ei siis mikään tuppukylä Suomen mittakaavassa. 

Ap

No sitten on kovin outoa, että lähdetään hakemaan suhdetta exän kavereista. Luulin teidän olevan jonkun tuppukylän viimeiset poikamiehet.

-ohis

Vierailija
35/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos frendis on tosi frendi, niin varmaan haluaa sun olevan onnellinen? Eikä kyse ole siitä, että yrittäisit iskeä hänen naisensa. Mitä meni jättämään naisen. Kyllä nainen on vapaa tapailemaan ketä haluaa ja mitään väärää ei tapahdu. Fiksua tietysti kertoa frendille, jos alat tapailemaan hänen exää.

Vierailija
36/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos frendis on tosi frendi, niin varmaan haluaa sun olevan onnellinen? Eikä kyse ole siitä, että yrittäisit iskeä hänen naisensa. Mitä meni jättämään naisen. Kyllä nainen on vapaa tapailemaan ketä haluaa ja mitään väärää ei tapahdu. Fiksua tietysti kertoa frendille, jos alat tapailemaan hänen exää.

Kaupungissa on 100 000 ihmistä ja nainen päätyy tapailemaan exänsä ystävää. On outoa.

Vierailija
37/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungissa on 100 000 ihmistä ja nainen päätyy tapailemaan exänsä ystävää. On outoa.

Eikö ap ja nainen olleet jotain opiskelututtuja, tms?

Vierailija
38/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tilanne, että olin ihastunut exän kaveriin. Exä itse sit eli kaksoiselämää ja vihdoin kun sain kaiken tietää ja pääsin eroon siitä eksyin tämän kaverin sänkyyn ja suhdehan siitä tuli. Kumpikin oltiin ilmeisesti oltu toisiimme salaa ihastuneita jo pidempään.

Kyllä mua ärsytti kun tämä uusi edes mietti sitä, että kysyy tämän mua pettäneen kaverinsa mielipidettä ja joku hiton "bros before hoes"-idioottimentaliteetti ja ajatus siitä että se ex vieläkin ohjailis mun elämää eikä mulla olis mahdollisuutta olla sen ihmisen kanssa ketä haluan sen exän takia. Kai mä nyt itse tiedän mitä haluan???

Vierailija
39/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kauheeta, kun eroaa miehestä ja sitten exän "kaverit" alkaa laittelee flirttiviestiä.

Bro code ei toimi

Vierailija
40/50 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin eron naisesta ja kaveri alko liehittelee  mun exää.. Mua se ei haitannu yhtään, kun ei kiinnostanut koko asia.. Mutta moni muu kaveri katto vähän kieroon sitä meidän kaveria ja moni ei luota siihen tyyppiin enää yhtään, vaikka asia kuulu kellekkään. Muut näkee kaverin ihan erilailla nykyään.

Itse en sekaantuis kaverin exään ihan periaatteesta. Kyllä se nainen on muualta löydyttävä. Niin löysinkin, mutta ei kaveripiiristä tartte ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi