Mukavimman oloiset julkkikset?
Kun täällä on ketjuja ärsyttävimmistä tai ilkeimmistä/ylimielisimmistä julkkiksista, niin keistä teille on tullut mukava ja ystävällinen vaikutelma?
Kommentit (107)
Työskentelin siivoojana opintojen ohella. Olen siivonnut esintymisstagea useamman julkkiksen jäljiltä ja kaikkein siisteimpänä sen oli pitänyt Sami Hedberg. Ilahduin kun ei ollut murusia tai tahmaa lattialla ja astiat oli laitettuna tiskikoneeseen valmiiksi. Pisteet hänelle siitä.
Tästä on aikaa +10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta, Sini ja Suvi 💕💞💕
Hyi saatana, oksettava ukko, moukkien moukka.
Merja Kyllönen ois varmaan ihan parasta seuraa terassille😄
Vierailija kirjoitti:
esko eerikäinen hauska ja perusviisas ja pitkäpinnainen
Rikollinen ja tanssijoiden palkat maksamatta jättänyt paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko vaikuttaa mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä vaikka en ole hänen puolueensa äänestäjä.
Olet muutamaan kertaan tavannut, hön on todella itsekeskeinen ja kova luennoimaan, hän ei puhu vaan luennoi ihmisille kuinka pitää tehdä kuten hän sanoo. Rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Merja Kyllönen ois varmaan ihan parasta seuraa terassille😄
Ehdottomasti. Voisin vaikka tarjota. 🍺
Eput, koko porukka. Mette Mannonen ja Ella Kanninen, olen tavannut ja ovat kivoja.
Henri Alenista tulee tosi hyvät vibat. Seuraan Helsingissä toimivaa asunnottomien järjestöä VVA:ta ja Alen näkyy säännöllisesti olevan näitä auttamassa ja tukemassa. Nyt viimeisimpänä oli järjestämässä kymmenien ihmisten päivällistä. Kertoo hyvää ihmisestä joka välittää :)
arskan ja syltyn kanssa olen saunonut monesti mökilläni saimaalla mukavia heppuja molemmat ja voitin kädenväännössäkin
sanna marin niin tasapainoinen ja rento mimmi
Timo Malmi
Vesterinen
Matka Maailman Ympäri - bändin jäsenet
Martti Syrjä , Suosalo jo mainittu
Elina Knihtilä jä TIETYSTI Tommi Korpela
Markku Aro
Teemu Roivainen
Auli Mantila
Useimmat näistä olen tavannut
Mielestäni emma watson on harvinaisen epäitsekäs julkkikseksi
Vierailija kirjoitti:
Bob Geldof vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä.
Not. Kasvatti maailman parhaan laulajan lapsen omana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bob Geldof vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä.
Not. Kasvatti maailman parhaan laulajan lapsen omana.
Kenet?
Jarkko Niemi ja Jarkko Nieminen.
Wille Rydman