Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle ei sovi kerrostalo tai rivitalo eikä okt, jossa on jotain jaettua kuten tie tontille naapurin kanssa

Vierailija
25.05.2024 |

Omakotitalo, jossa MINÄ määrään kaikesta. Ei mitään hallinnonjakoja, osakkeita tms. Minun tontti, minun talo, minun säännöt. Ja aita on ympärillä, takaan sen.

Pirre (ei todellinen nimeni, joten stalkerit: ei toivoakaan!)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvaraa on. Suomessa on kaikenlaisia asuntoja vapaana ja lisää tulee, koska suomalaiset jatkuvasti vähenevät.

gr

Vierailija
2/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, jatka siitä.

Vierailija
4/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tontille on minkään luontokappaleen turha tulla riehumaan. Kyllä jämpti on näin.

Vierailija
5/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta saari Saimaalta, ja rakenna talo sinne. Julista se saari itsenäiseksi valtioksi, ja määrää itsesi sen valtion diktaattoriksi.

Vierailija
6/7 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata traktori, mönkijä tai muu ajoneuvo, jolla saat tiesi talvella aurattua. Tai riittävän hyvät välit sellaiseen, jolla on ja saat palvelun hankittua. Kun ei ole muita tienkuluja jakamassa.

Vierailija
7/7 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itsenäisyys onkin hyvä asia. Ei jatkuvaa turhaa neuvottelua milloin mistäkin, ja usein vielä pikkuasiasta. Jos oikein huonosti sattuu, "kaveriksi" tuleekin varsinainen kiusanhenki tai yhteistyökelvoton tyyppi tai hyväksikäyttäjä.

Omassa tuvassa on oma lupa, kunhan lakia ja järjestyssääntöja ja hyviä tapoja noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi