Mun poikkis haluaa, että letitän hiukseni ja kutsun häntä sängyssä "isiksi"
Kommentit (16)
Sun poikkis taitaa olla sellanen pedaripersu.
Vierailija kirjoitti:
Antaako se sinulle myös remmiä, jos olet ollut tuhma?
Ei, mutta haukkuu tuhmaksi tytöksi ja läpsäisee pepulle.
Tapailin miestä, joka halusi antaa piiskaa ja sitten toisaalta halusi että hoivaan häntä kuin pientä lasta. Mistähän mahtoi olla kyse?
Ja sitten tavalliset kiltit miehet ei kuitenkaan teille kelpaa. Mutta näiden friikkien kanssa kyllä haluatte olla. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä, joka halusi antaa piiskaa ja sitten toisaalta halusi että hoivaan häntä kuin pientä lasta. Mistähän mahtoi olla kyse?
Itellä vähän samat fiilikset. Vähän vaikea äitisuhde ollut aina. Veikkaan sen johtuvan siitä.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä vähän samat fiilikset. Vähän vaikea äitisuhde ollut aina. Veikkaan sen johtuvan siitä.
M28
Millä tavalla vaikea - oliko äitisi väkivaltainen vai mitä hän teki?
Tuo on yksi osa miehisiä fantasioita. Onhan niitä naisillakin, palomies jne. Ja joillain jopa tuo iskä-juttukin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tavalliset kiltit miehet ei kuitenkaan teille kelpaa. Mutta näiden friikkien kanssa kyllä haluatte olla. En ymmärrä.
Ne friikkiydet ei paljastu heti. Sitten kun paljastuu niin se suhde usein päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee lapsia hänen kanssaan.
Miksi?
Mun poikaystävä haluaa mulle tukan saparoille. Toteutan sit mielelläni, koska hän siitä niin innostuu. Kivaa se on joskus tehdä vaan toisen mieliksi jotain ja plussana saa miehen sekaisin.
Antaako se sinulle myös remmiä, jos olet ollut tuhma?