Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voisinko laittaa parvekelaatikkoon mansikkaa? Toimiiko sen viljely parvekkella? Tai mikä olisi muu kiva?
25.05.2024 |
Saisi olla mieluusti syötävää?
Kommentit (3)
Toki voit. Mansikka pitää happamasta mullasta, joten tavallinen kukkamulta ei ole hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on amppelimansikka, on aika ihana 🍓 Kukatkin kauniit ja mielenkiinnolla odotan miten hyvin/huonosti tulee satoa.
Alue: Aihe vapaa
Toimii tosi hyvin etenkin amppeli- tai rönsymansikka. Sit yrtit tietty tai avomaan kurkku. Paprika onnistuu hyvin ja pinaatti, sellainen puskapinaatti kukkaruukussa. Kiva napsia smoothieen.