Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet. Tuleeko teille tilanteita, että mietitte, että huh sitäkään ei tarvi enää tehdä, koska exä halusi?

Vierailija
25.05.2024 |

Näin kesällä mietin ja varsinkin kun nyt on ollut niin lämmintä, että onneksi ei tarvitse enää osallistua exän maaseudulla olevan mökin "talkoisiin".  Talo ei ollut millään tavalla minun, vaan exä oli hankkinut se yhdessä toisen naisen kanssa ennen minun tapaamistani. Vihasin sitä taloa alusta alkaen. Ensin sielä näkyi exänsä juttuja joka paikassa, eikä se asia oikeastaan koskaan muuttunut. Työleiri oli sana, jolla sitä pystyi vain ajattelemaan, sillä oleminen sielä oli yhtä raatamista aamusta yöhön. Ulkona ei ollut ainuttakaan paikkaa, joka olisi tehty rentoutumiseen. Istua ei saanut tai edes seistä. Mies aloitti heti nalkuttamisen jos edes hetkeksi pysähtyi. Sääskien määrä oli sietämätön, koska paikka sijaitsi sika ja lehmätalouksien ympäröimänä. Paikka ei olut edes millään tavalla kaunis vaan todella miehisen kamala.  Pienintäkään lämmintä tunnetta ei nouse mieleen. Erosta on kohta 2 vuotta.  

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iso tyttö ja voin ihan itse päättää mitä teen tai mitä en tee vaikka olen parisuhteessa. 

Vierailija
4/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ei tarvitse pyyhkiä koko lattiaa jos leivänmuru tippuu lattialle. Ex-muija vaati sitä ja nalkutti kunnes tein sen. 

Vierailija
5/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt kuitenkin kaipailet noita vuosia siellä ankeassa yksiössäsi? 

Vierailija
6/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei .Johtukohan siitä molemmat ex-sät kuoli Korona aikana?Toisen kanssa olin 12v.toisen 22vuotta.

Vierailija
7/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siksi olen vapaaehtoisesti sinkku. M32

Vierailija
8/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enää ei tarvi päivittäin käydä naisen vanhemmilla samaan aikaan kun itse jouduin kuuntelemaan että minun vanhemmilla ei voi käydä kuin korkeintaan kerran vuodessa

Vierailija
9/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydessä tulee aina takaumina että oli pakko ostaa jotain paskaa, esim soijarouhetta koska muija vaati. Ei enää ikinä soijaa minun suustani alas missään muodossa!

m40

Vierailija
10/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kun narskun kanssa eli niin mitään ei tehty mitä minä halusin, minua ei myöskään kuunneltu ja kaikkeen oli pakko ryhtyä mitä hän halusi. Nyt ei ole mikään pakko mitään mitä en halua. 

Vierailija
11/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun telkkarista tulee jotain ala-arvoista esim realityä, Vain elämää tai Frendit mietin miten oli sitä katsottava naisen kanssa 😖

Vierailija
12/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää ikinä ostaa pinaattilättyjä. En pysty edes kaupoissa kävelemään siitä, missä niitä mahdollisesti myydään. Mies söi niitä joka päivä ja kiukutteli kuin lapsi jos ei saanut hilloa ja pinaattilättyjä. Hillopurkit kierän myös kaukaa. 

Vierailija
13/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käydä äitini haudalla ilman että siitä seuraa viikon kestävä nalkutus napanuoran katkaisemisesta. 

Vierailija
14/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ap loruilee. Miehet ei nimittäin nalkuta sen enempää kuin menstruoi. 

Vierailija
15/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kun narskun kanssa eli niin mitään ei tehty mitä minä halusin, minua ei myöskään kuunneltu ja kaikkeen oli pakko ryhtyä mitä hän halusi. Nyt ei ole mikään pakko mitään mitä en halua. 

Sen vasta tajuaa sitten kun pääsee tällaisesta eroon, että elämän kuuluu olla vapaata, eikä toinen määrää mitä tehdään ja mitä ei. 

Vierailija
16/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan käydä äitini haudalla ilman että siitä seuraa viikon kestävä nalkutus napanuoran katkaisemisesta. 

Tämäkin on yksi väkivallan muoto josta ei sellaiset tiedä mitää, jotka ei ole kokeneet. Exä aloitti jo viikon päästä siitä, kun äitini oli haudattu tivaamisen, että en kai vaan hyppää sielä haudalla joka päivä. Unohda jo se kurp###, et kai vain vie sinne rahojasi, ja muuta täysin asiatonta joutui kuuntelemaan. Silloin minulla ei ollut vaan voimia erota, koska olin juuri menettänyt ainoan tukeni.  

Vierailija
17/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on perhe, niin arjen pyörittäminen vaatii aika lailla panostusta jokaiselta jäseneltä. Huushollin pyöritys kun ei tapahdu itsestään, niinkuin exä kuvitteli.

Eli saa tana  näitä vapaamatkustajia, jotka eivät halua tehdä mitään ja sitten vielä haukkuu narskuksi.

Vierailija
18/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksi 

Amen. Alapeukuista päätellen useampi haluaisi edelleen harrastaa seksiä exän kanssa, mitä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
19/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, enää ei tarvi päivittäin käydä naisen vanhemmilla samaan aikaan kun itse jouduin kuuntelemaan että minun vanhemmilla ei voi käydä kuin korkeintaan kerran vuodessa

Tuo tuntuu olevan yleinen ongelma, siis toisen osapuolen vanhemmat. Minulla on helppo ratkaisu: kumpikin käy ja huolehtii omista vanhemmistaan eikä velvoita/pakota toista osapuolta yhteydenpitoon tai vierailuille. Pariskunnan suhde on tuhottu, jos eivät tätä tajua. Pariskunnan tulee aina pitää yhtä välittämättä kummankaan suvusta. Jos joku taas tykkää ja haluaa olla yhteyksissä puolison vanhempiin ja sukuun, niin sekin on ok.

Vierailija
20/24 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee monta asiaa mieleen. Elämä on niin paljon mukavampaa, kun ei tarvitse tehdä toisen mieliksi ja koittaa olla jotain mitä ei ole. Ei tarvitse vääntää mistään tai kestää oikutteluja. Koin olevani palvelija, jonka voi potkaista pellolle jos ei tee hommiaan riittävän hyvin. 

Nanna Karalahti kirjoitti niin hyvin "Ajatuksia vapaudesta ja erosta", kuin omasta suustani. En ole vastuussa muiden onnellisuudesta tai kurjuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme