Mikä virasto maksaa työttömälle kodin siivouspalvelun?
KELA vaiko Sosiaalivirasto maksaa?
Työttömälläkin on oikeus asua puhtaassa ja siistissä ympäristössä.
Kommentit (29)
Kohta on ainakin työntekijöitä tarpeeksi sosiaalisiivouksiin, jos työn alla oleva ehdotus menee läpi. Siinä kaikki yli 25-vuotiaat naimattomat naiset velvoitetaan osallistumaan lähinaapuruston vähäosaisten hoitoon. Sama virasto hoitaa kuin nykyäänkin ja kyse ei tosiaan ole vapaaehtoistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä ole mitään oikeuksia
Työtön on ihminen siinä missä kuka tahansa muukin on. Meistä jokainen voi olla joskus työtön tai toiset meistä voivat olla ihmisiä jotka antavat työttömille töitä.
Jos on työtön ja liikuntakykyinen, niin siivoaminen kuuluu tehdä itse tai hukkua omiin paskoihin!
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön ja liikuntakykyinen, niin siivoaminen kuuluu tehdä itse tai hukkua omiin paskoihin!
Kaikilla ei ole koulutusta siivoojaksi, eikä työttömän tarvi ottaa vastaan työtä, johon ei ole pätevyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole koulutusta siivoojaksi, eikä työttömän tarvi ottaa vastaan työtä, johon ei ole pätevyyttä.
Oman kodin siivoukseen ei vaadita pätevyyttä.
Miten työttömyys tekee sinusta siivouskyvyttömän?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kävivät siivoamassa kun kaaduin kännissä ja loukkasin jalkani. Kysy kelalta.Eiköhän läkärintodistuksella kännytä sosialiviraston puoleen ja harkinan varaisena toimeentulotukena vammasi takia maksa siivouksen.
voit hakea tuke. nämä siivousfirmat jotka kela on hyväksynytm niihin ns maksusitoumus. mutta koska maksusitoumus rikkoo salassapidettävää asiakkuustietoa,,suosittelen maksa ensin itse, tositetta vastaan saat osan tai kokonaan hyvitystä,sen mukaan minkä kela tai sosiaalitoimi olisi hyväksynyt maksusitoumuksenakin. ikkunat, varastot, koti ilmeisest 1-2 kertaa kuussa. toivotaan kirkkaita ikkunoita sulle.ihmisarvoiseen elämään kuuluu siisti puhdas koti.
No, se on voi, voi.