Mikä virasto maksaa työttömälle kodin siivouspalvelun?
KELA vaiko Sosiaalivirasto maksaa?
Työttömälläkin on oikeus asua puhtaassa ja siistissä ympäristössä.
Kommentit (29)
Kela maksaa! Ja sehän ei jää siihen! Kela maksaa lisäksi myös työttömän vuokran, ruuan, sähkön, veden, harrastukset, puhelimet, tietokoneet, televisiot ja internet-liittymät ja auton kulut!
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa! Ja sehän ei jää siihen! Kela maksaa lisäksi myös työttömän vuokran, ruuan, sähkön, veden, harrastukset, puhelimet, tietokoneet, televisiot ja internet-liittymät ja auton kulut!
Unohdit lemmikkien ruuat ja sairaskulut
Digi- ja väestötietoviraston puhtaanapito-osasto
Siivoa kuule ihan itse, niin me työssäkäyvätkin teemme.
No Kela ei ainakaan, se on faktatieto. Tuskin sossukaan ellei ala olla jo hengelle ja terveydelle haittaa. Ehkei sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
No Kela ei ainakaan, se on faktatieto. Tuskin sossukaan ellei ala olla jo hengelle ja terveydelle haittaa. Ehkei sittenkään.
Työttömälläkin on oikeus asua puhtaassa asunnossa. Se on ihan perusoikeus. Työttömätkin ovat ihmisiä.
Sosiaalivirasto eli nykyisin hyvinvointialue, vai mikä se virallinen nimi onkaan. Ei kuitenkaan kaikille työttömille vaan ainoastaan VIP-asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömälläkin on oikeus asua puhtaassa asunnossa. Se on ihan perusoikeus. Työttömätkin ovat ihmisiä.
🤣
Tekeekö ne ruuat ja hoitaako tiskit. Mistä voi kysellä.
Saavat kyllä samalla hakea oluet minulle kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoa itse niin saat puhtaan asunnon.
Minulle kyllä kävivät siivoamassa kun kaaduin kännissä ja loukkasin jalkani. Kysy kelalta.
Kysy Ogumilta. Kummasti saa vapaaehtoista väkeä siivoamaan ja muuhun puuhasteluun.
Kelan sivuilta "Siivouspalvelut työttömille" kohta. Kerran viikossa käyvät. Kaupassa eivät käy.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kävivät siivoamassa kun kaaduin kännissä ja loukkasin jalkani. Kysy kelalta.
Hienoa. Tiedoksi ketjun lukijoille, että kaikki työttömät eivät ole siinä kunnossa, että kykenisivät siivoamaan kotinsa itse.
Sieltä tulee pari työtöntä siivoamaan. Sitten kyllä joudut itsekkin vastineeksi siivoamaan jollekkin toiselle työttömälle.
Näin kaikki työttömät on työllistetty. Joku nainen keksinyt ikiliikkujan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Tiedoksi ketjun lukijoille, että kaikki työttömät eivät ole siinä kunnossa, että kykenisivät siivoamaan kotinsa itse.
Tiedoksi myös, ettei kaikki työttömät myöskään ole siinä kunnossa, että olisivat oikeutettuja mihinkään ilmaiseen siivouspalveluun.
Kannattaa tiedustella ensin Sosiaalivirastosta.