Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temu 250e kuponki

Vierailija
25.05.2024 |

Olen sovelluksessa ensimmäistä kertaa ja siinä oli sellainen onnenpyörä mitä sai pyöräyttää ja osuin 250e kohdalle. Nyt lukee että jos ostan 3 tuotetta saan tuon 250e käyttöön. 

Onkohan kyseessä huijaus? Vai onko totta.

Muilla kokemuksia tästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totta on. Itse sain vain 10€

Vierailija
2/11 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Tuo tarjous menee niin että ostamalla Temusta krääsää 3 tuotteen edestä, saat vasta kuponkipaketin käyttöösi. Kuponkipaketissa on kuponkeja jotka antavat erisuuruisia kerta-alennuksia, kun ostat esim. 100 eurolla, saat hinnasta esim. 20 eur pois. Eli jos haluaisi tuo koko 250 "säästöä", pitää ostaa useammalla sadalla eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tuohon "rulettiin" luottaa, se yleensä antaa kolmekin ilmaista lahjaa kun pyöräyttää. Täältä löytyy tarkastettuja ja luotettavia TEMU -koodeja ja tarjouksia:

https://www.alennustutka.fi/kaupat/temu/ , ja monessa tarjouksessa on todella iso alennusprosentti, ja menemällä kyseineen tarjoukseen saattaa sen saada jopa ilmaiseksi jos on sovelluksen uusi lataaja :)

Vierailija
4/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se toimii noin. Ihmettelinkin miten sais kerralla ilmaiseksi 200€.

Vierailija
5/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuota kokeilin ja meni ihan sähläilyksi ja loppujen lopuksi piti ostaa enemmän kuin olin ajatellut. En kokeile enää vaan ostan vain sen minkä tarvitsen.

Vierailija
6/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voitin tuollaisen ja löhdin perheen kanssa canarialle.

Vierailija
7/11 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti saada 3 tuotetta ilmaiseksi. Empä saanut. Ns. ilmaiset tuotteet roikkuu ostoskorissa maksullisina. Panin viestiä Temun chattiin, ne ei ees löytäneet mun tilausta, saati tarjousta. Maksoin tilaukseni saman tien, maksulliset tuli, mutta ilmaiset ei. Pyysivät mua etsimään alkuperäisen ilmaistarjouksen itse. Eihän sitä enää näy, kun oli push-ilmoitus sovelluksesta. Vi...taa, en ees olis tehny tilausta ilman sitä tarjousta. 

Vierailija
8/11 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sain 3 ilmaista tuotetta ruletissa. Niitä ei kuitenkaan lähetetty, eikä Temu chatin mukaan edes nää niitä. Eli, tein tilauksen, josta maksoin, mutta yhtään ilmasta tavaraa en saanut. 

Vierailija
9/11 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi myös mulle, huijausta ne ns ilmaset tuotteet

Vierailija
10/11 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut ilmaisetkin tuotteet. Mutta alekuponkien kanssa yleensä joutuu tietyllä summalla tilaamaan.

Vierailija
11/11 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napauta https://temu.to/m/ue7jay51pqf ja lunasta 100€:n kuponkipaketti!

Toinen yllätys sinulle! Napsauta https://temu.to/m/e4zvh8n91sl ansaitaksesi kanssani yhdessä🤝!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme