Sanna Marin vie mediaa kuin pässiä narussa
Eikö kukaan ole vielä huomannut?
Kun hän postaa uuden narsistisen kuvan someen niin kilvan ip-lehdet julkaisevat niitä ja hehkuttavat Sannan osaamista (?). Ja Sanna vaan hymyilee peilikuvalleen, kun kukaan ei vielä tajua hänen vit...luaan. Vaan ihmiset kinastekevat tälläkin palstalla hänen tekemisistään.
Ja julkisuutta tulee, siis kuvien kautta. Köyhäksi jää kuitenkin vakavasti otettavien asiauutisten anti.
Mutta ei se Sannaa häiritse, pääasia on että hän on näkyvästi esillä.
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään ymmärrä tätä sanna-huumaa. Välillä klikkaan noita median henkuttamia linkkejä auki ja yritän löytää niistä kuvista sannamarin-kuvista jotain poikkeavaa, joka nostaisi hänet itsensä ihan toiselle levelille kuin joku muu taviksempi postaaja, mutta en löydä niistä mitään ihmeellistä - päin vastoin.
Esim. toi salikuva. Mikä siinä oli niin ihmeellistä? Tai ne yrityksen viralliset potretit? Ja sitten sen avustajatyrkyn pitää myös aina saada vilahtaa jossain kuvassa...
Olisin arvostanut esim. tätä viimeisintä postausta, jos siinä olisi ollut asiatekstin lisäksi noita maata itseään ja sen kulttuuria esiin tuovia kuvia, ilman tuota "katso, olen sannamarin" ja "tässä on avustajatyrkkyni" -kuvia.
Älä klikkaa.
Niin kauan kun niitä klikataan on lehdet niitä täynnä. Itse en klikkaa koskaan
Ööö. Ap on malliesimerkki klikkiotsikkojuttujen lukijasta. Älä lue lehdestä juttuja joita et halua lehdistön tekevän. Eli jos ei oli lukijoita niin aiheesta ei kirjoiteta. Keltainen lehdistö elää mainostuloilla joita näytetään sivuilla. Jos ei ole lukijoita, ei ole mainostuloja. Koska Marin elämä kiinnostaa niin lehdistö tekee juttuja kaikesta koska saa mainostuloja.
Mikä iltalehden juttu on että Sannaan yhdistetystä miehestä paljastui känniääliö, joka on nyt hylkiö?
Vierailija kirjoitti:
Mikä iltalehden juttu on että Sannaan yhdistetystä miehestä paljastui känniääliö, joka on nyt hylkiö?
Lue itse. Ei täällä olla sun sihteerejä
Vierailija kirjoitti:
Se lukee siinä jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Marin tarvitsisi mediaa? Ei mihinkään.
Ei myöskään itsetunnon pönkittämiseen, sitä hänellä riittää.
Huomiosta on totta kai hyötyä. Iso osa palkkatöistä tulee sen kautta. Puhujakeikat, tulevan elämäkerran myynti jne. kulkee käsi kädessä media- ja somehuomion kanssa. Blairin instituutin työ ei jatku ikuisesti.
Sanba jos okisi lihava läski niin ei huomattaisi.Sanna kaunis ex pääministeri
Toivottavasti Marin ei enää koskaan tee töitä poliitikkona. Toisaalta suu käy ja huulet liikkuu mutta pää lyö tyhjää, siinä mielessä ainesta suomalaiseksi poliitikoksi.
mut hyvä homma sillä on. itsestään selvyyksien lausuminen ihmisryhmille.