Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luovuttaa munasoluja?

Vierailija
26.01.2007 |

Kertokaapas nyt tyhmälle pari asiaa. Tarvitseeko piikittää kotona? Entä hormonikierukka? Haittaako?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voiko niitä luovuttaa ihan omassa kotikaupungissa? Itsekkin olisin valmis antamaan heillekin sen ihanuuden, mitä raskaus on, jotka eivät sitä omin voimin voi kokea.

Vierailija
2/6 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne itse mitenkä ottaa yhteyttä? nehän tuskin soittavat minulle, et no tulisitko.

Sitä vain mietin, kun pitää kierto saada kohdalleen saajan kanssa ja joutuu syömään e-pillereitä, enkä ole eläissäni niitä vielä syönyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan piikeilläkin mahdollista. Kolmatta luovutushoitoa tässä aloittelen, ja ihan rehellisesti on sanottava, että punktio sattuu aavistuksen, mutta vain hetken. Jos olet synnyttänyt, mitä olet, jotta voit luovuttaa, niin kestät sen kyllä.

Vierailija
4/6 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologisesti puolet minua. Jospa vielä harkitsisit asiaa?

Vierailija
5/6 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo aikaa, olin silloin 20 ja ehkä pari vuotta päälle.

Tuo sattuminenkin on yksilöllistä. Saihan siinä kipulääkettä suoneen toimeenpiteen ajan, mutta tolkuissani olin ja katselin kuvaruudulta milloin neula taas lähestyy ja pystyin ennakoimaan nipistyksen.

Mulla kävi vielä tuuri....tai meillä....molemmat parit tulivat raskaaksi. Toivottavasti raskaus myös päättyi onnellisesti.

Onkohan jossain päin nyt muutama perhe, jossa on kouluikäisiä lapsia;)

Laskin, että kaikenkaikkiaan 8 kertaa jouduin käymään lääkärissä tuon tapauksen takia.

Maha turposi munarakkuloiden kasvatusvaiheessa ihan kuin olisi raskaana ollut=) mutta sehän olikin ohimenevää.

Arvokasta apua kyllä apua tarvitseville.

Piikittäminen oli mullekin pitkään syy etten tehnyt asialle mitään, mutta ihan truhaaan jänitin, hienosti sekin sujui, se opeteltiin kädestä pitäen Väestöliitossa.

Vierailija
6/6 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut testeihin, keskusteluihin, tutkimuksiin yms

jos kelpaat luovuttjakaksi niin joudut toki piikitttämään itseäsi hormoneilla jotta munasoluja tulisi monta ja ne kypsyisi sopivaaan aikaan

sit ne poimitaan uä ohjauksessa alapään kautta punktoimalla, on muuteen kipeää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi