Mikä tässä enää auttaa?!? =( (koira asiaa)
Kun esikoinen sytyi, alkoi poikakoiramme pissailla sisään. Sit syntyi pikkukakkonen ja merkkailu alkoi, mutta vieläkin pahempana. Nyt olemme muuttaneet ja tää pissailu merkkailu on riistäytynyt aivan käsistä! Olemme aivan neuvottomia asian kanssa ! Mua inhottaa tosi paljon löytää joka ikinen päivä koiran kusta sieltä sun täältä. Ollaan yritetty viettää koiran kaa " kahdenkeskeistä aikaa" , leikkimistä ja lenkille pääsee ihan ilman lapsia.. Mikään ei nyt näytä auttavan tähän koiran mielenosoitukseen. Sanoin jo miehelle, että minä en jaksa enää kauaa katella tota koiraa. Joko tilanteeseen saadaan muutos tai koira koira lähtee. Nuorimmainen alkaa pian konttailla ja sillon en suvaitse yhtään pissailuongelmaa.. Miten me saatais tää ongelma pois, niin että koiran ois hyvä olla ja ennekaikkea siitä ei tarvitsisi luopuo?
Kommentit (7)
ja haluatte oikeasti pitää sen, niin suositan käyntiä lääkärillä. Koiralla voi olla sairaus joka aiheuttaa tätä ja sen saa lääkkeillä kuriin. Nyt en siis puhu tahallisesta pissailusta, mutta jatkuvista vahinkoliruista, joista saattaa olla kyse. Stressi voinut olla osatekijä sairauden puhkeamiseen. En muista taudin nimeä, mutta munuaisiin se liittyi. Kaverin koiralla oli.
Rauhoittaa uroskoiria kummasti!
Tai oletteko kysyneet eläinlääkäriltä mielipidettä, olisiko olemassa joku lääkitys?
Kysyppä eläinlääkäriltä auttaisiko osaltaan asiaan jos leikkauttas???
Tai käänny jonkun koiraterapeutin puoleen.... mielestäni tapa on kumminkin opetettavissa pois!
t. koiraihminen ja kahden lapsen äippä
Meillä on narttukoiralla sama eikä liittynyt mitenkään lapsiin vaan vanuuteen. Hoidettavissa lääkityksellä, jossa ei ole sivuoireita.
Jos johtuu muista syistä, miettisin tietysti ensin, riittääkö teillä aika koiralle? Minkä ikäinen/ rotuinen koira on kyseessä?
keskustellaan asiasta. Niin sairauden mahdollisuudetsa, ja myös tuosta kastraatiosta. Olen vaan kuullut, että jos arkaa koiraa kastroidaan (meidän koiran on arka), niin saattaa alkaa käyttäytyä agressivisesti, kun viimesetkin testosteronit lähtee.. No katotaan mitä lääkäri sanoo. Ite aattelin, että onkohan olemassa jotain koira psykologeja, kun tää on koiralle (mun havaintojen mukaan) selvästi tunnepuolen juttu. Miten tää eristäminen tapahtuu? Meillä olis varsin hankalaa, kun on niin sokkeloinen huoneisto, jolloin koiraa pitäis pitää vain yhdessä huoneessa. Onko sekään nyt hyvä, jos koira saakin olla yht´äkkiä vain yhdessä huonees, kun ennen on ollut koko koti käytössä?
ap
lisäksi on annettava huomiota koiralle!
voisiko leikkaaminen (kastroiminen) auttaa?