Rinnat
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ovat kasvaneet. Imetyksen jälkeen rinnat tuntuivat vähän aikaa tyhjiltä, mutta sitten ne kyllä ovat pyöristyneet taas. Nyt nelikymppisenä olen edelleen oikein tyytyväinen rintojeni ulkonäköön. Toki ne roikkuvat, mutta niinhän niiden kuuluukin.
Minkä kokoiset. Onko isot nännit myös
Kasvaneet. Päärynämalliset ja olen tyytyväinen. En missään tästä G-kupista pienentäisi. Lehdet ovat ihan törkeitä, kun mainostavat plastiikkakirurgeja vain pienenennyksen suuntaan. Miehet ja minä pidän rinnoistani.
Kasvaneet, mutta olen tehnyt pienen korjausleikkauksen synnytyksen jälkeen. Kiristettiin vähän ylöspäin ja siirrettiin 200ml rasvakudosta. Nyt on tosi hyvät, eli kiinteät D koon rinnat.
Kasvoi B70 -> C70 kun painoa tuli vähän lisää, olin tosi hoikka nuorena. Imetyksen jälkeen eivät ole enää niin pystyt ja kiinteät mutta ei silti roiku.
Ei enää kiinteät, riippuvat löllöt. 20 v sitten olivat kivat, kun isohkot (ei liian) pyöreät ja kiinteät.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää kiinteät, riippuvat löllöt. 20 v sitten olivat kivat, kun isohkot (ei liian) pyöreät ja kiinteät.
Itse taas pidän eniten juuri tuollaisista ei-kiinteistä ja ekstrapehmeistä rinnoista. Mielestäni naiselliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidän eniten juuri tuollaisista ei-kiinteistä ja ekstrapehmeistä rinnoista. Mielestäni naiselliset.
Ihanat heiluvat.
Oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat kuin kaksi jättimäistä säkkiä täynnä raparperipiirakkaa olisi unelmieni kedon kauneimmalla kukkasella! Jos vaikka navassa asti kainon keski-ikäisen neidon uhkea mahtipovi riippuisi, niin sellainen olisi täydellinen tyllerö!
Vaimollani koko kasvanut b kupista D kuppiin. roikkuvat mutta upeat.
Isotrinnat ei kiinnosta pätkääkään eikä anna naisellelisäarvoa, A/B-cup riittävä ja kiihotttavat. Mutta rinnathan ei kerro mitään naisesta. Toi joo se joka esittelee ja ylpeilee jauhosäkeillään ei saa arvostusta
A-B kupin naisilla on muutenkin yleensä kiinteä vartalo ja vyötärö ilman mahaa.
En voi käsittää miksei naiset liiku, käy salilla, ja muutenkin pidä huolta itsestään. Ruuhkavuosia ei voi syyttää, koska somessa on aina aikaa.
Lääkityksestä ja lihoamisesta kasvoivat rintani hieman mutta kuppikoko kuitenkin yhä sama vaikka rintsikat ikävän tiukat. Olkapääongelmien vuoksi olen vuosia ollut kotona ilman rintsikoita ja ehkä tästä johtuen niistä tullut vähän roikkuvat. Nännit ehkä pienet siksi että en ole imettänyt.
Ovat kasvaneet. Imetyksen jälkeen rinnat tuntuivat vähän aikaa tyhjiltä, mutta sitten ne kyllä ovat pyöristyneet taas. Nyt nelikymppisenä olen edelleen oikein tyytyväinen rintojeni ulkonäköön. Toki ne roikkuvat, mutta niinhän niiden kuuluukin.