M:n lukiopaperit ja keskiarvo 8,4. Ikinä yli tonnia tilillä.
Stubbiin vertaan... On tää mahtavaa. Eli siis paremmin meni ja hänellä ne huipputulot, itse tukien varassa.
Kommentit (15)
Se vika on sinussa itsessäsi, ap. Ei missään muussa tai kenessäkään toisessa.
Tuo sinun kirjallinen ilmaisusi on kyllä aivan ala-arvoista...
Minä sain 7,6 keskiarvon ja b:n paperit. Niistä lähtökohdista on 30 vuotta myöhemmin 6000€:n palkka ja miljoonan omaisuus.
Lukiomenestys ei vielä kerro taloudellisesta menestyksestä mitään.
Ei ketään kiinnosta edes korkeakoulumenestys, valitettavasti. Ja miksipä kiinnostaisi: vaikka olisi kuinka hyvä missä vain, aina on sata parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla keskivertoa huonommilla papereilla yli tonni tilillä
Laitanko PayPalin? Saat suihinoton.
Mun keskiarvo oli 7,2 ja lukiota en käynyt ollenkaan. Nyt olen osa-aikainen kassamyyjä ja tienaan nettona 1400-1700/kk ja olen tyytyväinen elämääni :)
Soita sinne lukioon ja pyydä palkankorotus.
Ei Stubbikaan ilman suhteita olisi menestynyt.
Eräällä kohublondilla oli kuulemma ysin ka ja neljä E:tä. Eipä järin hyvin ole mennyt hälläkään.
Koulutodistus ei resonoi elämässä selviytymisen kanssa.
Lukio on kevyt yleissivistävä koulutus. Ei sillä ole mitään tekemistä menestymisen kanssa.
Juttelin eräässä firmassa erään työkaverinaisen kanssa, joka alkoi selittämään mitä kaikkia kouluja oli käynyt ja niin edelleen. Ollaan organisaatiossa samassa asemassa mutta eri yksiköissä.
Naisella oli kaikki ällät lukioata ja mbat ja mitälie, en edes muista. Sitten tokaisi, että olet varmaan Otaniemessä opiskellut? Sanoin että en, ammattikoulusta valmistuin pienellä paikkakunnalla ja sen jälkeen menin työelämään mukaan, joka vei mennessään. Olisittepa nähneet sen vaivautuneen naaman, hänelle ei ilmeisesti ollut ollenkaan mahdollista tuollainen tilanne, että koulutuksella ei ole merkitystä.
C:n paperit ja keskiarvo oli muistaakseni ysin pintaan, tienaan keskivertoa paremmin ja sijoituksissakin on. Ei kai sillä lukiolla niin paljon merkitystä ole, vaan sillä mitä sen jälkeen tekee. Tosin tilanne voi olla erilainen kun lukion merkitys kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Se vika on sinussa itsessäsi, ap. Ei missään muussa tai kenessäkään toisessa.
Tuo sinun kirjallinen ilmaisusi on kyllä aivan ala-arvoista...
Juu. Onhan monta tekijää. Itsesääli ei auta. Etiäpäin!
Sinun kommentointisi on kyllä ala-arvoista. 🙁🤷
Vierailija kirjoitti:
Lukio on kevyt yleissivistävä koulutus. Ei sillä ole mitään tekemistä menestymisen kanssa.
Hmmmm. Saattaa kyllä kuitenkin olla. Se antaa ajattelulle pohjaa ja laajentaa kuvaa siitä, mitä kaikkea on. Se myös antaa pohjan jatkokoulutukselle.
Luulitko sitten oikeasti että nuo suhteellisen tavalliset arvosanat jotenkin automaattisesti toisivat menestystä vai mikä oli pointtisi?
Mulla keskivertoa huonommilla papereilla yli tonni tilillä