Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi ja laihdutus (ja treeni)

Vierailija
24.05.2024 |

En ole juonut lainkaan kuukausiin, koska olen ajatellut ettei alkoholi sovi yhteen laihduttamisen kanssa. Miten te muut? Tekisi mieli juoda muutama olut. Vaikka sitten söisin vähemmän, niin huolestuttaa kuinka alkoholi vaikuttaa treenaamisesta palautumiseen. Jos joisin tänään muutaman oluen, voisinko huomenna treenata normaalisti ilman että tämän päivän juominen vaikuttaa huomisen tuloksiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutama olut pilaa mitään. Minä olen laihtunut kyllä 25 kg vaikka join 10 oluttakin välillä. Sitten vaan treenaa vähän pitempään niin saa ylimääräiset oluesta tulevat kalorit kulutettua.

Vierailija
2/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan ei syö niitä krapulamättöjä sit päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa se on juoda. Alkoholin poltto priorisoidaan ensimmäiseksi mitäpä luulet että tekee palautumiselle ja unille. 

Vierailija
4/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä koko ajan välillä join (yleensä kun join, niin ihan kunnolla 8-12 tuoppia kerralla), kun yli 50 kilon urakkaani laihdutin. Ei mitenkään estänyt laihtumista. Enkä ikinä miettinytkään mitään, ettenkö voisi treenata. Ihan normaalisti treenasin juomisen jälkeisenä päivänä. Ei mulle tule edes krapulaa tai se pieni mikä tulee lähtee buranalla pois.

Vierailija
5/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikonloppuna join 2 päivää, mutta en syönyt sinä aikana.

Laihduin 1,5 kiloa. Joten ei pilaa laihdutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme