Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia (merkityksellisistä) polysuhteista?

Vierailija
24.05.2024 |

Oletteko olleet parisuhteessa useamman ihmisen kanssa yhtä aikaa? 

Oliko teillä kaikilla kolmella suhde keskenänne vai oliko sinulla kaksi erillistä parisuhdetta? 

Miltä se tuntui? Olivatko molemmat suhteet yhtä merkityksellisiä? 

Oliko vaikea ajatella parisuhteita itseä suurempana asiana "me" jos niitä oli useampia? 

Tässä en siis tarkoita avoimia suhteita, joissa vaan käydään panemassa ulkopuolista. 

Ps. Joku varmaan haluaa kertoa Setasta. Sekin sopinee aiheeseen, mutta ei täytetä koko ketjua sillä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kumppani löytyi 12 vuotta sitten. Käytiin silloin alustavasti läpi, että minulla on ollut ainakin ennen kiinnostusta monisuhteisiin, mutta hän voi halutessaan rajata sen pois, sanoi että katsotaan asiaa sitten kun se on aiheellista. Löysin sitten toisen miehen ja päädyimme 7v sitten suhteeseen mikä kävi ensimmäiselle. Miehet tuntevat toisensa ja tulevat hyvin juttuun. Ensimmäinen mies muutti Tanskaan työn perässä ja hänellä on ollut myös toinen suhde osan aikaa, mutta olemme yhä yhdessä. Kaikki ovat tilanteeseen tyytyväisiä.

Molemmat suhteet ovat minulle merkityksellisiä. Vähän erilaisia, mutta enimmäkseen samanlaisia. Näen ne samanlaisina kuin aiemmat monosuhteeni, päällekkäisinä vaan.

Vierailija
2/3 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi naista. olemme kaikki heteroita. Vaikka minulla ei ole seksisuhdetta mieheni toiseen naiseen, niin rakastan kyllä häntäkin ja koen, että olemme samaa perhetta. Olemme kaikki lat-suhteessa kaikenlisäksi, eli asumme omissa kodeissamme. tapaamme ja voimme kyllä yöpyäkin toistemme luona ja kaikki kokevat, että "minun kotini on sinun kotisi". Voisimme ehkä asu a yhdessäkin saman katon alla, mutta työkuviot ei nyt salli sitä.

Minusta tämä on hyvä systeemi. Oma ihanteeni olisi ehkä ollut 2 miestä ja minä, mutta meillä nyt meni näin ja ihan hyvä näin, eli en ole vaihtamassa toisenlaiseen suhteeseen.

Kaikki ihmiset ei oikein osaa ymmrätää tätä ja me taas emme ymmärrä että mitä väliä: emme me ole muiden kanssa suhteita solmimassa, vaan tämä on meille hyvä kombo juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia