Miksi demarit vihaavat hyvätuloisia palkansaajia?
Kommentit (4)
EI kyse ole siitä. Olen itse hyvätuloinen ja demari.
Kyse on siitä, että ainakin itse olen valmis nostamaan veroprosenttiani sen takia, että oikeiston ideologiset kyykytykset peruttaisiin. Olen valmis nostamaan veroprosenttiani että kulttuurileikkaukset perutaan. Ja olen valmis nostamaan veroprosenttiani, etät uudelleenkouluttautumiseen panostetaan.
Minun ei edes tarvitsisi nostaa veroprosenttiani, että työttömyystuen suojaosa palautettaisiin ja nostettaisiin. Tämä ei nimittäin vie valtiolta tuloja minnekkään, on vain pelkkää kiusantekoa. Yhtä lailla kuin koulutuksen tuhoaminenkin, lyhytnäköistä idiostismia.
Se ero meissä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että ainakin itse olen valmis nostamaan veroprosenttiani sen takia, että oikeiston ideologiset kyykytykset peruttaisiin. Olen valmis nostamaan veroprosenttiani että kulttuurileikkaukset perutaan. Ja olen valmis nostamaan veroprosenttiani, etät uudelleenkouluttautumiseen panostetaan.
Minun ei edes tarvitsisi nostaa veroprosenttiani, että työttömyystuen suojaosa palautettaisiin ja nostettaisiin. Tämä ei nimittäin vie valtiolta tuloja minnekkään, on vain pelkkää kiusantekoa. Yhtä lailla kuin koulutuksen tuhoaminenkin, lyhytnäköistä idiostismia.
Se ero meissä on.
Sinä voit ihan vapaaehtoisena antaa ylimääräisiä veroja verottajalle, tuskin se siitä kieltäytyy. Mutta sinulla ei ole oikeutta vaatia minua maksamaan enempää kuin haluan maksaa. Ja minusta Suomella ei ole varaa nykyisenlaisen sosiaaliturvan ylläpitoon, joka käytännössä vain syrjäyttää ison osan kansasta työmarkkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ero meissä on.
Sinä voit ihan vapaaehtoisena antaa ylimääräisiä veroja verottajalle, tuskin se siitä kieltäytyy. Mutta sinulla ei ole oikeutta vaatia minua maksamaan enempää kuin haluan maksaa. Ja minusta Suomella ei ole va
Siksi meillä on vaalit. Ja kun hallituksemme kannatus mataa jossain 40% tietämillä, voi helposti päätellä, että kannatusta ei tuollaiselle oikein tahdo olla. Sääli vain, että vaalit vasta kolmen vuoden kuluttua ja tuhoa ehditään tehdä tolkuttomasti.
Miksi sulla on seitsemän silmää?
Ihan selvästi nähtävissä sun päässä.