Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yh-äidin kanssa seurustelusta?

Vierailija
24.05.2024 |

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on seurustelusta yh-äitien kanssa? Itse olen tavannut kuukausi sitten mukavan yh-äidin ja tapailu on muuttunut aika tiiviiksi. Ymmärrän, että yh-äidin kanssa suhteessa joudutaan menemään pitkälti lapsen ehdoilla, varsinkin kun kyse on vielä taaperosta. Kaverit ovat hieman skeptisiä ja varoitelleet, että näissä jutuissa voi tulla eteen vähän kaikenlaista, vaikka ei heillä kellään ole omakohtaisia kokemuksia yh-äideistä. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ihmisiltä, joilla on omakohtaisia kokemuksia vastaavasta. Minkälaisia haasteita on tullut vastaan?

M26

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljet vain kuin tulpatonta mopoa siitä "äippä" tykkää.

Vierailija
2/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohan se vähä, äijä kattelee siinä sitten jonkun toisen kersaa, pidät sitten kans huolen että se suhde siinä etusijalla eikä maksumieheksi ajauduta toisten lapsille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohan se vähä, äijä kattelee siinä sitten jonkun toisen kersaa, pidät sitten kans huolen että se suhde siinä etusijalla eikä maksumieheksi ajauduta toisten lapsille 

Onneksi kätesi ei tule raskaaksi.

Vierailija
4/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisia ja kovia panemaan kun saa vaan lapset pois jaloista. Mutta kannattaa pitää huolta ehkäisystä ettei jää nalkkiin yh:n kanssa.

Vierailija
5/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täyttä helvettiä, olet vain ainostaan lompakko ja maksaja. Kaikki menee miten ex ottaa lapset lapsen. Lomat vkl ihan kaikki, mitään ei voi suunnitella kun ei tiedä miten ex ottaa. Panopuuna ihan jees, sen jälkeen kotiin.

Vierailija
6/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiimaisia ja kovia panemaan kun saa vaan lapset pois jaloista. Mutta kannattaa pitää huolta ehkäisystä ettei jää nalkkiin yh:n kanssa.

Jaa. En mä ainakaan leskeksi jäätyäni ollut. Mitähän iloa tuollaisistakin kommenteista saa. Nykyinen mieheni muuten jäi nalkkiin. Ja naimisissa on ollut jo 20 vuotta.

Vierailija
7/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 21-vuotiaana opiskelijana kahden lapsen yksinhuoltajan, itseäni lähes 10 vuotta vanhemman naisen. Hänen lapsensa olivat silloin taapero ja eskarilainen. Kyllä jännitti lasten takia, mutta rakastuin päätä pahkaa.

Olihan siinä aluksi kaikenlaista, ex-mies riemastui ikäerostamme ja alkoi vaikeaksi, meinasi usko loppua. Välillä tuntui että elämäntilanteet ovat liian erilaiset ja vaikkei minun oletettu olevan "vanhempi" niin aloin kantaa huolta ja vastuuta lapsista. Kasvaminen siihen rooliin oli aluksi kankeaa.

Nykyään tämä nainen on vaimoni, olemme olleet yli 10v yhdessä ja vaimon lapset jo teinejä. Omia en halunnut, tässä on riittävästi.

Vierailija
8/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ymmärtänyt että on osasyyllinen rikkonaiseen ydinperheeseen. Jos ei, lähde pois. Muusta en osaa sanoa, koska ihmiset on yksilöitä. Osa haluaa maksajaa, osa rakkaautta ja osa molempia. 

Vierailija
9/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi kysyä mun mieheltäni, hän aloitti seurustelun 3 lapsen yh:n kanssa 28v sitten ja vieläkin olemme onnelisesti yhdessä:)

Toki se vaatii molemmilta kypsyyttä suhtautua avoimesti tilanteeseen mutta jos ymmärtää että rakkaus toiseen sisältää koko paketin kaikki sujuu hyvin. Esim mun mieheni ei oke ikinä puhunut "vaimon lapsista" tai lapsipuolista vaan he ovat olleet meidän perheen lapsia.  Yhteinen kuopus syntyi 6v odotuksen jälkeen ja hänkin on jo aikuinen. Miehen CVssäkin lukee 4 lasta:)

Mun lapseni saivat miehestäni erinomaisen isän ja miehen mallin elämäänsä ja ovat aidosti kiintyneitä häneen. Nyt mieheni on jo 3 ihanan ipanan isoisäkin. 

Vierailija
10/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, haussa on rahoittava isäpuoli lapsille ja sen saadakseen seksiä on paljon mutta se loppuu sitten kun uusi mies on pannut yhäipän paksuksi ja näin nalkkiin.

Vierailija
11/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään koiria...

Vierailija
12/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät lapsista erityisesti, menee se nainenkin siinä sivussa. Esitä roolisi hyvin.

Vierailija
13/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se täyttä helvettiä, olet vain ainostaan lompakko ja maksaja. Kaikki menee miten ex ottaa lapset lapsen. Lomat vkl ihan kaikki, mitään ei voi suunnitella kun ei tiedä miten ex ottaa. Panopuuna ihan jees, sen jälkeen kotiin.

Totta joka sana. Jos yh-liitteen tilalla on jokin muu liite. Yh-liitteen yhteydessä se ex ei ota niitä lapsia tai jos ottaa, äärimmäisen vähän. 

Vierailija
14/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidin kautta saa lapsiin virvoittavaa kosketusta. Jos esim jotenkin estynyt tai eunukki.

Vierailija
15/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avopuoliso on varmaan ihan tyytyväinen kun touhuaa pojan kanssa tosi paljon. Pojan isä on miljonääri ja tienaan itsekin hyvin, joten eipä ole tarttenut elättääkään lasta. Yleistämään ei kannattis tässäkään asiassa lähteä

Vierailija
16/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai voi ongelmaksi voi muodosta lapsen isä. Jos ei ole mitenkään kuvioissa, niin varmaan vähemmän ongelmia. Mutta jos sattuu olemaan joku moniongelmainen, jonka se äippä on heivannut mäkeen, niin voi mennä hankalaksi. Jos lapsen isä on mustasukkaista sorttia, joka ei ole itse siirtynyt elämässään eteenpäin, niin voi yrittää tehdä uusioperheen arjesta täyttä helvettiä. Suosittelen selvittämään, että mikä kuvion on lapsen isän kanssa, jos ei ole veilä tullut esille.

Vierailija
17/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älä.

Vai kumpaan haluat mennä mieluummin, skimbamäkeen vai pulkkamäkeen?

Vierailija
18/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehellä on yh-äitien kanssa mahdollisuus, kun yleensä hakevat rauhallista ja kotona viihtyvää miestä. Siinä on kiltillä taviksella mahdollisuus saada ns. upgreidaus tasoteoriaankin, eli tasoaan kauniimpi nainen, joka ei muuten taviksesta kiinnostuisi.

Vierailija
19/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajattelet parisuhdetta ja elämää yhtään pidemmälle, niin lapsia tulee elämääsi joka tapauksessa kuulumaan.

Vierailija
20/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tyytyä väljään emättimen niin sitten yh äiti sopiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi