Jos tuuletat ikkunasta ja nukut, voiko herätessäsi olla orava peiton päällä?
Tai lintu sisällä. Pientä ei saa säikäyttää huudolla.
Kommentit (37)
No ei noin isot noista ritilöistä pääse. En kyllä nukkuessani tuuletakaan.
Ei, meillä on hyttysverkko ikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, meillä on hyttysverkko ikkunassa.
Voiko sen reunasta päästä tai jos jyrsii kolon siihen.
Itse olen pitänyt ennen takaovea auki, tuuletin ei todellakaan riitä. On köpötellyt sisään Siliä ja Oravaa. Kuka niitä estää jos reitti on avoin. Ovat uteliaita eläimiä. Kyllä ne on menneet sitten aikanaan samaa reittiä takaisin, koska ei ne sisätiloista löydä virikkeitä.
Kuka nyt jostain linnusta huutaisi. Rotta on eri asia.
Miksi minulla on varsin vahva muistikuva että olet sepustanut tätä samaa soopaa joskus aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt jostain linnusta huutaisi. Rotta on eri asia.
No minä kyllä kirkaisin kun kämppään tupsahti pulu :DD Että se oli helvetillinen keissi. Sen jälkeen olikin hyttysverkko visusti ikkunassa.
Orava peiton päällä ja oravap... peiton alla. Tietäjät tietää.
Voi olla päällä vieras mieskin eli ei kantsi pitää ikkunoita/ovia auki eikä edes rakosellaan.
Nämä monikulttuurisuuden tuomat lieveilmiöt kiipeilee pitkin parvekkeita ja rännejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla vaikka kettu kainaloon.
Ja mustamamba peräsuoleen.
On minun yksiööni tullutkin orava, kun olen nukkunut ja ikkuna ollut auki, 3. kerrokseen. Sama veikkonen oli käynyt aikaisemminkin syömässä pöydältä suklaata ja suolapähkinöitä. Töistä tullessani syytin ensin huoltomiehiä, jotka selvästikin luvatta käyneet visiitillä, mutta tuolla uusintaviisitillä kurre paljastikin itsensä. Kyllähän siinä säikähti sen verta pitkät ja terävät kynnet niillä on, että pahaa jälkeä saisivat aikaan, jos päälle kävisivät ja silmät repisivät päästä.
No eipä ole koskaan tullut, vaikka olen asunut metsän laidassakin.
En ole ap.
Mutta täällä tulee orava sisälle. Kerran heräsin se pään päällä.
Eikä ole mikään vitsi.
Ihmiset vielä ruokkii niitä,mutta ne on vain kirppuja ja muita levittäviä rottia tosiasiassa.
Vatuttaa kun ei voi tuulettaa rauhassa.
Kuule ap, sillä ikkunassa on verkko.
Näin ei myöskään linnut, hyttyset eikä muut pääse sisään makuuhuoneeseemme.
Ja onneksi omakotitomme makuuhuone, sekä kaksi lasten huonetta ovat metsään päin.
Näin ei kadulla oleva, se tosin harva liikenne, ei kuulu näihin huoneisiin.
Turvallista pitäis olla koko talossa, kun hälytys ja videovalvonta 24 h.
Mutta guono saattaa iske perä reijääsi jos jää ikkunaan negerin mentävä aukko.
Meillä on oravaverkko tuuletusikkunassa. Ja nyt allergia-aikaan sellainen siitepölyn sisään pääsyn estävä kangas.
Vierailija kirjoitti:
No ei noin isot noista ritilöistä pääse. En kyllä nukkuessani tuuletakaan.
En tajua miksi noista tuuletusritilöistä on luovuttu. Laitetaan taloihin uudet ikkunat ja ne on vaan niitä avautuvia.
Uskaltaisi tuulettaakin. Ja ötökät pysyisi pihalla.
Ihana olis orava lemmikkinä! Söpö ja rakas olento <3
Voi tulla vaikka kettu kainaloon.