Mikä ois kiva paikka matkustaa kesällä, ei pelkkää rantaa, mutta voi olla esim. rodos?
Lontoo on yksi mun suosikki, mutta btexitin jälkeen muuttaunut huonompaan suuntaan. Berliinikin nähty 3 kertaa, Pariisissa kisat eli ei sinne. Mallorcalla käynyt rantakohteessa, millainen on Palman kaupunki? Madeirakin koettu muutaman kerran. Olisin menossa parikymppisen tyttäreni kanssa, ei mitään baarissa istumista drinksujen kanssa vaan ennemminkin sekä nähtävyyksiä että rentoutumista.
Kommentit (51)
No Rodos, Hania, Agios Nikolaos, Ateenan rannikko, Limassol, Larnaka
Vierailija kirjoitti:
Malta
Maltahan on just bilepaikka.
Toisaalta pitäisi olla shoppalumahiksia eikä mitään turistikauppoja. -ap-
Kouvolaa komiampaa ei planeetalta löydy.
Rodos oli tosi likainen ja roskainen, mutta muutama kiva nähtyvyys on, luulen, että Kreeta voisi olla parempi
Nizza. Nähtävää, kulttuuria, ihana paikka, kansainvälinen, soveltuu hyvin myös rantaelämään, hyvää ruokaa, myös aitoa ranskalaista elämäntapaa. Helppo käväistä esim junalla Monacossa (20 minuuttia suunta).
Toinen yllävän kiva ja monipuolinen sekä edullinen kohde on Puolan Gdansk.
Vierailija kirjoitti:
Rodos oli tosi likainen ja roskainen, mutta muutama kiva nähtyvyys on, luulen, että Kreeta voisi olla parempi
En kyllä Rodosta likaiseksi ja roskaiseksi sen enempää haukkuisi. Ei eroa Kreikan muista lomakohteista.
Vierailija kirjoitti:
Nizza. Nähtävää, kulttuuria, ihana paikka, kansainvälinen, soveltuu hyvin myös rantaelämään, hyvää ruokaa, myös aitoa ranskalaista elämäntapaa. Helppo käväistä esim junalla Monacossa (20 minuuttia suunta).
Toinen yllävän kiva ja monipuolinen sekä edullinen kohde on Puolan Gdansk.
Aikaisemmin Nizzassa oli tosi paljon venäläisiä, mutta nyt tuo ongelma on merkittävästi pienentynyt.
Siis Norjaan ilman muuta. Ahdistaa jo kuivuus täällä Suomessa joten ei tulisi mieleenkään lähteä johonkin etelään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja kuulla. Kävin koko lapsuuteni ja nuoruuteni kesäreissuilla Norjassa, koska isäni oli Norja-hullu ( ja on edelleen, kuten kyllä minäkin) ja eka lämmin reissu oli nuorena aikuisena lapseni kanssa. SIlloin Rodos ( 2005) oli vielä siisti .
Toki se oli suosittu turistikohde silloinkin, mutta sopiva ekaksi tuollaiseksi reissuksi. Muistan vieläkin suloisen Romios-ravintolan, jossa oli työntekijöitä suunnilleen vauvasta vaariin :)
Vierailija kirjoitti:
No Rodos, Hania, Agios Nikolaos, Ateenan rannikko, Limassol, Larnaka
Hullu lähtee tuonne kesällä! Yhtään katsonut, paljon siellä voi kesällä olla lämpötilat!?
Itse tykkään Riikasta. Dubrovnik kiinnostaa, siellä en ole käynyt.
Kuka haluaa matkustaa etelä-Euroopan tappohelteisiin? No tietenkin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja kuulla. Kävin koko lapsuuteni ja nuoruuteni kesäreissuilla Norjassa, koska isäni oli Norja-hullu ( ja on edelleen, kuten kyllä minäkin) ja eka lämmin reissu oli nuorena aikuisena lapseni kanssa. SIlloin Rodos ( 2005) oli vielä siisti .
Toki se oli suosittu turistikohde silloinkin, mutta sopiva ekaksi tuollaiseksi reissuksi. Muistan vieläkin suloisen Romios-ravintolan, jossa oli työntekijöitä suunnilleen vauvasta vaariin :)
Kreeta. Upea kohde.