Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotaanko teillä anoppilassa tai omilla vanhemmilla kaikki paikalla olijat pöytään?

Vierailija
23.05.2024 |

Tässä taas mikrotettua ruokaa yksin syödessä tuli mieleen kysyä, onko tämä yleinenkin käytäntö? Meillä ei tulisi kuuloonkaan.

Appivanhemmille on 2h ajomatka, meillä on vauva, taapero ja koira jotka tulevat mukaan. Perillä imetän vauvan, taapero saattaa tarvita suihkun (oksentaa usein matkalla) ja koira pienen pissalenkin. Mies saattaa käyttää koiran, mutta siinä kaikki. Minä imetän vauvan ja yritän samalla huolehtia taaperosta. Mies auttaa äitiään pöydän kattamisessa ja alkavat syömään heti kun mahdollista.

Tänäänkin istuin yksin toisessa huoneessa vauvaa ruokkimassa kun muut söivät hyvillä mielin. Anoppi saattaa käydä tiuskaisemassa että syömään, mutta en pääse ja asia on sillä selvä. Minua ei odoteta koskaan, siis ei koskaan, kukaan ei edes mieti ääneen pitäisikö minua odottaa. En voi imettää pöydässä samalla kun syön, anoppi on kieltänyt koska "talossa on vieraita miehiä" eli miehen aikuinen pikkuveli ja appiukko. En muutenkaan tykkää imettää samalla kun itse syön.

Mulla menisi noin 15-20 minuuttia, ja voisin liittyä muiden seuraan. Mutta he ovat siinä vaiheessa syöneet, ainakin lopettelemassa ja lähteneet pöydästä. Vauva otetaan kyllä minulta mielellään ja syön yksin lämmitettyä ruokaa katsoen miten muilla on taas kivaa. Anoppi sanoi, että eikös ole ihana kun saat rauhassa syödä.

Miehen mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa, minä ylireagoin ja teen tahallani asiasta ison numeron. Itse en voisi ikinä tehdä noin mun vieraille, enkä teekään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla