Ihan aivotonta touhua
Asunnon parvekkeella pyörii kolmen mehiläisen/ampiaisen kimppa. Ensin lähtivät tekemään kennojaan ikkunassa olevaan ilmanvaihtoluukun alle. Muutaman päivän siinä trafiikkia pitivät. Suihkutin Raidia oikein reilun määrän. No, karmin pellit siinä tietty saivat kanssa vähän pinta"vauriota" (toivottavasti ajan kanssa poistuu näkyvistä), ja nämä kolme ahkeraa tuntuvat nyt pysyvän poissa siitä luukusta.
MUTTA sitten ne keksivät että ahaa... tuossahan olis toinen tuollainen kiva (eli oven karmin ja oven välinen "viiva") että mennääpä siitä sisään. Ja sitten ne alkoivat rakentaa karmissa olevaan oven lukkosysteemin vastinkappaleena olevaan koloon sitä kennoaan!
Ja nyt pyörii siinä, vaikka mä olen sitä kennoa nyt kolmen päivän ajan sieltä kolosta poistanut. Aina vaan uudestaan... Ja nyt mä laitoin sinne Raidilla kyllästetyn pumpulitupon, jotta saas nähdä... mihin se kolmen kopla sitte siirtyy.
Mutta varsin tyhmää porukkaa, kun eihän siihen karmin koloon eikä oikestaan sinne raitisilmaluukkuunkaan mitään isoa kennoa saa aikaan....
Juu, ja mun pitää varmaan jossain vaiheessa ilmoittaa huoltoon siitä, että mahdollisesti se raitisilmaluukku on nyt sitten saanut jonkinlaista tuketta...
ONHAN TÄSSÄ TALOSSA PARVEKKEITA VAIKKA KUINKA, MITÄ SE NYT MUN PARVEKE NOITA KIINNOSTAA. Johtuukohan siitä, että alakerran rouvalla on terassi varsinainen kukkapuutarha...