Tulin äsken kotiin niin poliiseja oli oveni takana.
Kuulemma hirveetä huutoo asunnostani kuulunut ja odottivat huoltofirmaa avaamaan ovea. Lähdin kotoa jo ennen seiskaa kuitenkin asioille ja sanoin niille ettei täällä asu muita kun minä. Tulivat ihan sisälle katsomaan mutta eivät löytäneet ruumiita. Huutoa ja paiskomista kuulemma ollut. Kehoitin niitä tutkimaan noitten ulkomaalaisten asunnot koska niitä on kaksi ja ne joskus metelöi.
Kommentit (25)
Asuin takavuosina ruuhkasuomalaisessa kerrostalossa ja joku tilanne oli päällä, ei päässyt sisälle. Kysyin poliisilta että saako sitten autotallissa keitellä pontikkaa kun nyt ei pääse sisälle eikä oikein uskallakaan kun on näin paljon poliiseja. Sanoivat että kuule ihan vapaasti saat siellä keitellä, mutta täältä pysy nyt kaukana kun joku asemies on rapussa. Jatkoin siis keittelemistä kaupungin toisella laidalla olleessa vuokratallissani.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti risteilee ääni kerrostaloissa. Mullakin soinut sähkökitara liian lujaa (en kyllä omista, oikea oli kerrosta ylempänä)
Ja koiraa tultiin kans hiljentämään (ei ole koskaan ollut koiraa) mutta se on kumma että polliisi ei tätä äänen kantautumista tajua - onhan se kuitenkin kaikille kerostaloasujille/neille tuttu.
Paitsi jos on hörhö, ei silloinkaan kokenut kerrostalo asuja ymmärrä, että mistä asunnosta se melu tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran vanha mummo naapurina. Se soitti jatkuvasti poliisit ja isännöitsijälle ja väitti että pidän meteliä. Olin jopa armeijassa silloin pitkän aikaa ja sinäkin aikana soittanut 50 kertaa poliiseille ja isännöitsijälle. Ja pahin oli kun isännöitsijä vielä uskoi sitä naista ja minut yritettiin häätää. Mitään metelii koskaan en pitänyt, en omistanut edes stereoita tai telkkaria mutta kuulemma musiikkia soitin koko ajan kovaa. Piti sitten oikein oikeuteen mennä sitä häätöä selvittämään. Kovin oli isännöitsijä ihmeissään kun todistin metelien ajankohtana että olin ollut armeijassa.
Olitko antanut asuntosi avaimet jollekin, esim. veljellesi?
En ollut.
Tässä talossa missä asun niin asun itse 4 kerroksessa. 1 kerroksen mies tuli valittamaan jostain musiikista ja herätyskellosta joka jatkuvasti piipittää mutta se musa ja kellon ääni kello tuli 1 kerroksen asunnosta kun menin itse kuuntelemaan. Siis kerrostalossa tosiaan äänet voi kantautua mihin vaan ja syytön saa syyt niskoille kun muut asukkaat eivät mene itse kuuntelee toisen oven taakse mistä ääni tulee. Olen saanut valituksia bileistä vaikka toisessa rapussa asuvan asunnossa oli isot bileet. En tosiaan tajua miksei ihmiset ota selvää vaan soittelevat isännöitsijälle ja syyttävät sitten niitä jotka ei aiheuta mitään meteliä.
Toimiskohan vääriin syytöksiin semmoinen, että jos naapurista kuuluu meteliä, niin ottaa kameran(vaikka kännyn) ja kuvaa pätkän, jossa mainitsee naapurin metelistä ja sanoo että varmaan se yksi kahjo tulee tästäkin syyttämään minua?
Tämän sitten näyttää virkavallalle.