Ai Granlund sai sen pelikiellon?
:D Tulee mukava peli Ruotsia vastaan :D
Mä tykkään Granlundista, musta se on hyvä pelaaja. Mutta kapteenin ei pitäisi koskaan lähteä mukaan tollasiin juttuihin. Toki ton teon ymmärtää siinä mielessä, että voi soppa vähän keittää pelata Leijonissa tällä hetkellä. Ihmisiähän me kaikki ollaan.
Jalonen on jälleen kerran kasannut huonoimman mahdollisen joukkueen, eikä osaa ollenkaan väsätä edes ketjuja parhaiksi mahdollisiksi. Tiedä sitten, missä vika.
No, odotetaan innolla. Pelätään pahinta ja toivotaan parasta, vai miten se meni? :D
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Daa daa Iigor
Mitä toi meinaa? saaks saman Suomeks? joku teiän teinien uus villitys mitä hoette? Mä oon aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran?
Niin? Meil ois potentiaalia saada paljon parempi joukkue joka ikinen vuosi.
hyvä vaan, ei osaa luistella eikä mitään muutakaan ja pokailee jotain karaoke-emäntiä tuolla noin niin kuin mikäkin teemu selänne. huomenna loppuu onneksi tämäkin pelleily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran?
Niin? Meil ois potentiaalia saada paljon parempi joukkue joka ikinen vuosi.
Nämä on toiset mm-kisat tuplavoittokauden jälkeen. Jälleen kerran on siihen nähden erikoinen ilmaisu, vaikka nämä kisat onkin menneet surkeasti.
Ei ilkee huomenna kattoo koko ottelua.
Mikellä 0+5 "tehot" so far.
Neljä syöttöpisteistä tuli Iso-Britanniaa vastaan eli muita maita vastaan ykkösketjun sentterillä koossa huikeat 0+1.
Toki ketjukavereina aivan puukäsiä kuten Innala joka ei osu edes latoon vaikka olisi sen sisällä.
Daa daa Iigor