Pupuvibraattori
Onko teillä muilla käytössä yksin/yhdessä? Itse annan mieheni tyydyttää minut sauvalla. Laukean alle 5 minuutissa, mikä kiihottaa miestäni. Sen jälkeen työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa tai takaapäin mihin annan laueta. Välillä käytän yksinkin. Kivaa piristystä ainakin meillä.
N 46
Kommentit (100)
Kumpi tuntuu paremmalta? Vibra vai miehesi kulli?
M32
Kateellinen mies täällä. Meillä lelut aihe mistä ei edes puhuta vaikka muijalla niitä on pussillinen. En tiedä miten usein käyttää mutta useammin käyttää kuin meillä seksiä. TIEDÄN.. ei ole normaalia mutta kun ei sitä kiinnosta MINUN MUNA. Aina on jokin huonosti niin ei tarvi sekstailla. Seksi on aina samaa, kerran kaks kuukaudessa jos olen yrittänyt aloitteita tehdä kymmenen kertaa ja koskaan ei tee mitään että tulisi olo että haluaa minua. Sellainen panokone se
On käytössä, samoin we wibe -laite, mitä voi käyttää yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuntuu paremmalta? Vibra vai miehesi kulli?
M32
Molemmat hyviä, mutta vibralla laukean helpommin.
On käytössä yhdessä ja erikseen. Mieheni yleensä hoitaa minulle ensin orgasmin suullaan ja pupuvibraattorilla ja tulee sitten sisääni. Ai että tekee hyvää!
Vierailija kirjoitti:
On käytössä yhdessä ja erikseen. Mieheni yleensä hoitaa minulle ensin orgasmin suullaan ja pupuvibraattorilla ja tulee sitten sisääni. Ai että tekee hyvää!
No ompas täällä joku fiksukin mies, joka ajattelee naistaankin.
On käytössä yksin ja miehen kanssa. Yhdynnässä pidän sauvan kärkeä klitallani niin saan helpommin orgasmin. Mieskin tykkää :) N47
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina kun mies on työmatkalla. Joskus harrastamme myös whats app seksiä. Mieheni laukeaa sisääni aika nopeasti, joten vibralla hoidellaan sitten homma loppuun.
Whats app:ssa laukeaa sisään?? Siis kenen sisään, vai onko tekniikka jo niin kehittynyttä, että saat viestin oikealla spermalla?
Meillä on käytössä pupuvibra minkä päällee on laitettu Fantasy X- Tensions - Mega 1 Extension Flesh ja tää on paras yhdistelmä ainakin vaimon mielestä. Myös Bad Dragonin susikoira sleeve on todettu täydelliseksi pupuvibran kansa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käytössä juurikin tähän tarkoitukseen lukuisa määrä dildoja, vibroja ym. leluja. Mieheni ei tyydy yhtteen orgasmiini vaan hoitelee niitä ainakin kolme, jotta voi sitten naida superliukasta ja valuvaa minua 😊
Välillä leikitään niin että minut sidotaan käsistä ja jaloista sänkyyn ja vibra kiinnitetään haaroväliini. Mies kertoo ajan esim. 30min minkä minun on kestettävä vibraa, ennen kuin hän tulee "pakko naimaan minua". Ottakaaa vastaava haaste vastaan ja yrittäkää selvitä alle neljän orgasmin tuosta.
Minulla tuo menisi kyllä kidutuksen puolelle. Orgasmin jälkeen klitoris on niin herkkä, että huutaisin tuskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käytössä juurikin tähän tarkoitukseen lukuisa määrä dildoja, vibroja ym. leluja. Mieheni ei tyydy yhtteen orgasmiini vaan hoitelee niitä ainakin kolme, jotta voi sitten naida superliukasta ja valuvaa minua 😊
Välillä leikitään niin että minut sidotaan käsistä ja jaloista sänkyyn ja vibra kiinnitetään haaroväliini. Mies kertoo ajan esim. 30min minkä minun on kestettävä vibraa, ennen kuin hän tulee "pakko naimaan minua". Ottakaaa vastaava haaste vastaan ja yrittäkää selvitä alle neljän orgasmin tuosta.
Minulla tuo menisi kyllä kidutuksen puolelle. Orgasmin jälkeen klitoris on niin herkkä, että huutaisin tuskasta.
Kannattaa miettiä mikä voi olla faktaa ja mikä runkkarin haave!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina kun mies on työmatkalla. Joskus harrastamme myös whats app seksiä. Mieheni laukeaa sisääni aika nopeasti, joten vibralla hoidellaan sitten homma loppuun.
Voitko kertoa että miten teillä käytännössä toimii tup Whatsapp seksi? Mietimme mieheni kanssa helpotusta miehen ollrssa työmatkoille ja myls minulle.
Whats app puhelu vaan käyntiin ja sitten molemmat aloittavat itsetyydytyksen. Olen lukenut pari tällaista tarinaa josta saa ideoita keskusteluun: https://www.sexnovel.org/puhelimessa-osa-5/
On käytössä aktiivisesti mutta toisessa järjestyksessä. Panen ensin vaimoani lähetyssaarnaajassa ja takaapäin niin kauan että olen laukeamispisteessä (3-5 min), sitten käännän vaimoni selälleen ja työnnän sauvan sisään (ei tarvita liukkaria) ja molemmat vibrat päälle. Vaimoni runkkaa samalla kaluani. Kun kuulen vaimoni orgasmin, laukean hänen vatsalleen ja rinnoille tai joskus painan kaluni juuri lauenneeseen pilluun ja laukean sinne. Kannattaa kokeilla! M49
Pupun uusi paljon tehokkaampi ja kivempi versio on Lovense Lush 4. Langaton, etäohjattava ja todella nopealla latauksella varustettu.
Täälläkin käytössä monesti menee myös pyllyyn. Vaimo tykkää aika paljon myös, kun pyllyssä on jotain. Itselle vähän huono, kun pillu menee niin tiukaksi eikä pysty mitenkään pidätteleen.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuukohan pupuvibra pillussa ja nainti samaan aikaan.
Entä jos olisi x2 pupuvibraa toinen pillussa ja toinen pyllyssä ja jompaa kumpaa reikää naidaan samaan aikaan.
We wibe -laitteen avulla onnistuu tuo paremmin.
Kyllä. Kohta työntyy taas sisään.
N30
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kohta työntyy taas sisään.
N30
Tänään uusinta?
Vähän asian vierestä: Aiemmin tykkäsin tuottaa Naiselle monta orgasmia, mutta viime aikoina olen alkanut vedättämään sitä ensimmäistä. Aika ihana kun muutoin niin muodollinen Naiseni vaikertaa ja pyörii huipun tuntumassa ja sitten lopulta saa oikein suihkuamalla.. Sen päälle on aika ihana ja vähän turhankin nopsaa oma laukeaminen kun on niin kuuma, kostea ja liukas herkku.. 😍
M57 & N59