Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tässä on tarkoitus selvitä, toimeentulotuen perusosastani menee 220€ vuokraan? Nyt jo elän kädestä suuhun....

Vierailija
20.05.2024 |

Mitään ei jää säästöön, ja joskus joudun keräämään pulloja sekä käymään ruokajonossa jo nyt.

Halvempaa asuntoa olen hakenut pitkään mutta en ole saanut koska ei ole luottotietoja.

Kaikkia töitäkin olen hakenut mihin on mahdollisuudet päästä mutta ei ole työpaikkaa irronnut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Pullojen keräys

Ruokajono

Sossuun

Sukulaista pummaus

Vierailija
2/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rikas puoliso . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin elät, niin helposti. Tuo perusosa on varsin yltäkylläinen aikuiselle, joka ymmärtää että kaurapuurolla elää puoli päivää ja itse kärsii elämänsä valinnoista. Toisinkuin lapsiperheessä, ei se lapsi ymmärrä olla kiitollinen puurostaan, eikä ole myös valinnut tilannetta.

Ja jos perusosasta jää noin vähän käyttöön, on kaksi vaihtoehtoa:

A) saat muutakin tuloa/etuutta - elät sillä

B) asut liian kalliisti. Vaihda halvempaan. Tiedän, että kelan rajoihin mahtuvia vaikea saada, mutta onhan tuossa jo pakosti yli 300e/kk liian kallis vuokra, jos vain tuon verran jää.

Vierailija
4/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksin elät, niin helposti. Tuo perusosa on varsin yltäkylläinen aikuiselle, joka ymmärtää että kaurapuurolla elää puoli päivää ja itse kärsii elämänsä valinnoista. Toisinkuin lapsiperheessä, ei se lapsi ymmärrä olla kiitollinen puurostaan, eikä ole myös valinnut tilannetta.

Ja jos perusosasta jää noin vähän käyttöön, on kaksi vaihtoehtoa:

A) saat muutakin tuloa/etuutta - elät sillä

B) asut liian kalliisti. Vaihda halvempaan. Tiedän, että kelan rajoihin mahtuvia vaikea saada, mutta onhan tuossa jo pakosti yli 300e/kk liian kallis vuokra, jos vain tuon verran jää.

Halvempaa asuntoa olen hakenut pitkään mutta en ole saanut koska ei ole luottotietoja.

Ap