tilaako joku vielä Sanoman omistamaa Aamulehteä tai Satakunnan Kansaa?
On kyllä taso laskenut heti samalle tasolle tän palstan kanssa..
Kommentit (8)
Lopetin Satakunnan Kansan tilauksen kahdeksan vuotta sitten liian p a k o l a i smyönteisten asenteiden takia.
Todella monille työpaikoille tulee jompikumpi noista lehdistä. Ja ihan paperisena ja viikonlopun lehdetkin tulee vaikka työntekijät paikalla vain ma-pe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhukset niitä tilaa. Tiedän sen siitä, kun näen joka yö Satakunnan Kansan lehdenjakajia työssään. Luulen, että kun nykyisistä mummeleista aika jättää, niin paperiversioiden painaminen lopetetaan kannattamattomana.
Siihen menee vielä jokunen tovi.
Taijat ite tilata, kun tiijät. Mut joo, ei kukkaan muu tillaa.
Kyllä, kyllä eläkkeellä olevat,Pirkanmaalla asuvat vanhempani, tilaavat edelleen fyysisen lehden kotiin.
Lukevat toki myös Aamulehden verkkosivustoja. Niissähän on aina uusimmat uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhukset niitä tilaa. Tiedän sen siitä, kun näen joka yö Satakunnan Kansan lehdenjakajia työssään. Luulen, että kun nykyisistä mummeleista aika jättää, niin paperiversioiden painaminen lopetetaan kannattamattomana.
Siihen menee vielä jokunen tovi.
15 - 20 vuotta.
Mikään ei ole nautinnollisempaa, kuin luea fyysistä sanomalehteä aamupalalla!