Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin aloitit raskaustestien tekemisen? Milloin sait ensimmäisen haamun tai plussan?

Vierailija
20.05.2024 |

Minua kiinnostaisi tietää, että oletteko saaneet ensin negatiivisia ja sitten positiivisia testituloksia? Täällä menossa 8 päivää ovulaatiosta, olo on jotenkin erilainen ja silti tulikin negatiivinen. Voisiko vielä siis kääntyä parhain päin? Olen hätähousu, tiedetään. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut vaan tein kerran. Ootko jotenkin sekaisin?

Vierailija
2/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 50- v Nainen minä paukahtaisin ensimmäistä kertaa elämässäni Raskaaksi olisi se kuulemma katastrofi!

Ja ku. Olisin niin riski synnyttäjä ensi kertalaiseksi, ja sanottu on kuuleppa sä et jaksa sitä hoitaa oot 65- kun se on rippikoilussa..

Ja kaiken tarkkaan olon tähän asti Itse miettinyt , ettei se lapsi olisi jäänyt kuin nalli kalliolle.

Onhan noita yli 50- synnttyäineitä mutta eipä se tämmöisellä taviksella se ois kuulemma hirveä katastrofi.

Ja isäkin olisi  80- v kun lapsi olisi rippikoulussa.itse en tunne itseäni niin vanhaksi.

" Päiväyksen räpsähtäneekeeksi " kun semmosta olen kuullut vaan " nuorekkaaksi".

No Onnea vaan yrityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit?

Tein, kun olimme päättäneet hankkia lapsen. Olin raskaana.

En tajua kysymystä.

Vierailija
4/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos 50- v Nainen minä paukahtaisin ensimmäistä kertaa elämässäni Raskaaksi olisi se kuulemma katastrofi!

Ja ku. Olisin niin riski synnyttäjä ensi kertalaiseksi, ja sanottu on kuuleppa sä et jaksa sitä hoitaa oot 65- kun se on rippikoilussa..

Ja kaiken tarkkaan olon tähän asti Itse miettinyt , ettei se lapsi olisi jäänyt kuin nalli kalliolle.

Onhan noita yli 50- synnttyäineitä mutta eipä se tämmöisellä taviksella se ois kuulemma hirveä katastrofi.

Ja isäkin olisi  80- v kun lapsi olisi rippikoulussa.itse en tunne itseäni niin vanhaksi.

" Päiväyksen räpsähtäneekeeksi " kun semmosta olen kuullut vaan " nuorekkaaksi".

No Onnea vaan yrityksen.

Korkki kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi