Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sana seksi teille yhtäkuin yhdyntä, ei muuta?

Vierailija
20.05.2024 |

Eikö siis muu ole seksiä lainkaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti muukin on seksiä. Esimerkiksi auton renkaiden vaihto ja liesituulettimen puhdistus.

Vierailija
2/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarkoita samaa. Valitettavan paljon täällä palstan käyttäjiä on sitä mieltä että ei ole muuta tapaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse lasken käsi- ja suuhoidot seksiksi myös. 

Vierailija
4/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelemista lukuunottamatta, se on seksiä on kun limakalvot on kontaktissa. Siis suu, pillu, pylly ja kalu

Vierailija
5/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ollut aina. Seksiä ei ole ollut ilman yhdyntää. Se ei toki poista sitä, että aina yhdyntään on edellyttänyt pitkä suuseksi ja sormetus, usein orgamikin ennen yhdyntää. Mutta ilman yhdyntää vaimo ei ole edellisiin suostunut. Siten seksi on meillä sama kuin yhdyntä + muut. 

Vierailija
6/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuntuu kapea-alaiselta täällä sana seksi. Jos nauttii tavalla tai toisella tai saa orgasmin, eikö se ole seksiä? Eihän melkein puolet ihmisistä saa sitö orgasmiakaan pelkässä yhdynnässä.

Seksiä voi olla leluilla, sormilla, suulla, ja kaluilla, ja pillulla moninkin eri tavoin.

Joskus tuntuu jopa siltä, ett kun se naiminen on  miesten tapa, niin sitten sen pitää olla muidenkian ainoa oikea, eli naistenkin.

Vierailija
7/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta. Yhdyntä on mielestäni lähinnä miehiä varten. Parasta seksi on naisen kanssa kun molemmat tietävät mistä nautitaan. 

Vierailija
8/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mielestä se on sitä. Mahdollisimman nopeasti pitäisi vaan edetä siihen yhdyntään,muuten tulee moitteita,että mitä sinä leikit.  Aina saa selittää, että jos olen liian nopea,niin ethän sinä saa juuri millään. Sitten kun saa ne orkkunsa, niin se oli siinä. 

Vierailija
9/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksiä on kaikki kiihottumiseen tähtäävä tai johtava, orgasmiin päättyvä tai roikkumaan jäävä, yksin tai yhdessä.

M54

Vierailija
10/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediaseksikäs Sanna Marin on seksiä. 

Vierailija
11/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea muuta. Yhdyntä on mielestäni lähinnä miehiä varten. Parasta seksi on naisen kanssa kun molemmat tietävät mistä nautitaan. 

Lesboilla on ilmeisen vaikea käsittää, ettei heteronaisten panetus poistu muuten kuin saamalla kullia sisäänsä eli yhdynnässä. Kaikki muu on vain edellisen valmistelua tai sivujuoni. Panetuksen poistoo ei vaadita orgasmia yhdynnässä, mutta panetus ei poistu ilman yhdyntää.

Vierailija
12/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksiä on kaikki kiihottumiseen tähtäävä tai johtava, orgasmiin päättyvä tai roikkumaan jäävä, yksin tai yhdessä.

M54

Sinäpä sen sanoit, ihana mies. Ei tuohon ole lisättävää.

Vierailija
13/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
14/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboilla on ilmeisen vaikea käsittää, ettei heteronaisten panetus poistu muuten kuin saamalla kullia sisäänsä eli yhdynnässä. Kaikki muu on vain edellisen valmistelua tai sivujuoni. Panetuksen poistoo ei vaadita orgasmia yhdynnässä, mutta panetus ei poistu ilman yhdyntää.

Entä jos on sinkku? Eikä harrasta irtojuttuja. 

Vierailija
15/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse lasken käsi- ja suuhoidot seksiksi myös. 

Jos sinulta kysytään montako seksikumppania sinulla on ollut, lasketko siihen heidätkin, joiden kanssa et ole ollut yhdynnässä?

Vierailija
16/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmejuttuja!

Vierailija
17/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhoidot lasken seksikumppaneiksi, käsihoitoja en.

Vierailija
18/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hyväillyt mihen kalua tai hän käsillä tai antanut mnulle kieiíhoitoa, eikä se muka ole seksiä

Vierailija
19/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen hyväillyt mihen kalua tai hän käsillä tai antanut mnulle kieiíhoitoa, eikä se muka ole seksiä

Kyllä kielihoito, jos se tarkoittaa sitä, että mies hyväilee kielellänsä tai kokonaisvaltaisesti suullansa sun klitorista ja vulvaa, on seksiä

Vierailija
20/31 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käsihoidot on seksiä, niin eipä kukaan ole ilman seksiä vaikka seksittömyyttä valitetaan. Omat kädetkin lasketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan