Onko sana seksi teille yhtäkuin yhdyntä, ei muuta?
Kommentit (31)
Ei todellakaan tarkoita samaa. Valitettavan paljon täällä palstan käyttäjiä on sitä mieltä että ei ole muuta tapaa.
Kyllä itse lasken käsi- ja suuhoidot seksiksi myös.
Suutelemista lukuunottamatta, se on seksiä on kun limakalvot on kontaktissa. Siis suu, pillu, pylly ja kalu
Vaimolla ollut aina. Seksiä ei ole ollut ilman yhdyntää. Se ei toki poista sitä, että aina yhdyntään on edellyttänyt pitkä suuseksi ja sormetus, usein orgamikin ennen yhdyntää. Mutta ilman yhdyntää vaimo ei ole edellisiin suostunut. Siten seksi on meillä sama kuin yhdyntä + muut.
Kovin tuntuu kapea-alaiselta täällä sana seksi. Jos nauttii tavalla tai toisella tai saa orgasmin, eikö se ole seksiä? Eihän melkein puolet ihmisistä saa sitö orgasmiakaan pelkässä yhdynnässä.
Seksiä voi olla leluilla, sormilla, suulla, ja kaluilla, ja pillulla moninkin eri tavoin.
Joskus tuntuu jopa siltä, ett kun se naiminen on miesten tapa, niin sitten sen pitää olla muidenkian ainoa oikea, eli naistenkin.
Kaikkea muuta. Yhdyntä on mielestäni lähinnä miehiä varten. Parasta seksi on naisen kanssa kun molemmat tietävät mistä nautitaan.
Vaimon mielestä se on sitä. Mahdollisimman nopeasti pitäisi vaan edetä siihen yhdyntään,muuten tulee moitteita,että mitä sinä leikit. Aina saa selittää, että jos olen liian nopea,niin ethän sinä saa juuri millään. Sitten kun saa ne orkkunsa, niin se oli siinä.
Mulle seksiä on kaikki kiihottumiseen tähtäävä tai johtava, orgasmiin päättyvä tai roikkumaan jäävä, yksin tai yhdessä.
M54
Mediaseksikäs Sanna Marin on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muuta. Yhdyntä on mielestäni lähinnä miehiä varten. Parasta seksi on naisen kanssa kun molemmat tietävät mistä nautitaan.
Lesboilla on ilmeisen vaikea käsittää, ettei heteronaisten panetus poistu muuten kuin saamalla kullia sisäänsä eli yhdynnässä. Kaikki muu on vain edellisen valmistelua tai sivujuoni. Panetuksen poistoo ei vaadita orgasmia yhdynnässä, mutta panetus ei poistu ilman yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle seksiä on kaikki kiihottumiseen tähtäävä tai johtava, orgasmiin päättyvä tai roikkumaan jäävä, yksin tai yhdessä.
M54
Sinäpä sen sanoit, ihana mies. Ei tuohon ole lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboilla on ilmeisen vaikea käsittää, ettei heteronaisten panetus poistu muuten kuin saamalla kullia sisäänsä eli yhdynnässä. Kaikki muu on vain edellisen valmistelua tai sivujuoni. Panetuksen poistoo ei vaadita orgasmia yhdynnässä, mutta panetus ei poistu ilman yhdyntää.
Entä jos on sinkku? Eikä harrasta irtojuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse lasken käsi- ja suuhoidot seksiksi myös.
Jos sinulta kysytään montako seksikumppania sinulla on ollut, lasketko siihen heidätkin, joiden kanssa et ole ollut yhdynnässä?
Suuhoidot lasken seksikumppaneiksi, käsihoitoja en.
Jos olen hyväillyt mihen kalua tai hän käsillä tai antanut mnulle kieiíhoitoa, eikä se muka ole seksiä
Vierailija kirjoitti:
Jos olen hyväillyt mihen kalua tai hän käsillä tai antanut mnulle kieiíhoitoa, eikä se muka ole seksiä
Kyllä kielihoito, jos se tarkoittaa sitä, että mies hyväilee kielellänsä tai kokonaisvaltaisesti suullansa sun klitorista ja vulvaa, on seksiä
Kun käsihoidot on seksiä, niin eipä kukaan ole ilman seksiä vaikka seksittömyyttä valitetaan. Omat kädetkin lasketaan.
Tietysti muukin on seksiä. Esimerkiksi auton renkaiden vaihto ja liesituulettimen puhdistus.