Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nudeilukuvat

Vierailija
20.05.2024 |

Olen harrastevalokuvaaja ja saan toisinaan kyselyjä naisilta, josko ottaisin heistä nudekuvia. Yleensä nämä ovat naisia, joiden somessa on jo runsaasti enemmän tai vähemmän paljastavia kuvia. Olen koittanut kysellä, että mihin nämä kuvat tulisivat ja miksi just nudea, mutta vastaukset ovat olleet tyyliin "muuten vaan, ei ole pakko, jos ei kiinnosta".

Teen henkilökuvauksia omaksi ilokseni, en siis ota kuva(us)maksua ja mikä ettei nudetkin käy, mutta itselläni ei ole niille käyttöä, enkä portfoliooni sellaisia laittaisi. Enkä oikein keksi mitä nainen itse niillä kymmenittäin tai sadoittain tekisi, jos sellaisia jo löytyy.

TFCD periaatteen ymmärrän yhteistyönä, jossa kuvaaja, malli ja meikkaaja tuottavat portfoliosetin osapuolten käyttöön, mutta jos kuvia jo on, niin tarve on jotain muuta. Ja mitä olen nykyään jo ammatikseen malleileville aikoinaan portfolioita tehnyt, niin ihan säädyllisillä kuvilla ovat uralleen päässeet, eikä montaa kuvaa tarvittu.

Osaako joku selittää, miksi joku (lähtökohtaisesti nainen, miehet ei kysele) haluaa itsestään läjäpäin paljastavia tai nakukuvia julkiseen someen? Happaneeko portfolio (jos nämä sitä edustaa) nykymaailmassa, jos uusia kuvia ei tule viikottain? Jotenkin ymmärrän, jos myy Onlyfansissa tai jossain kuviaan, mutta sellaiseen käyttöön en toki ilmaiseksi kuvaile.

Varsinkin naisilta kaipaisin ajatuksia, miksi otat/otattaisit itsestäsi nakukuvia ulkopuolisella kuvaajalla ja miksi jaat/jakaisit niitä julkisesti? Tehdäänkö kuvilla jotain bisnestä? Miksi minun pitäisi ilmaiseksi ottaa kuvia, joille minulla ei ole käyttöä? Normaalit potretit kiinnostavat ja niitä tykkään kuvata. Päivitän jopa joskus portfoliotakin, mutta NSFW leimaa en portfoliooni halua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme fetissejä ihmisillä onkin🙄

Vierailija
2/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nainen joka haluaa alkaa myydä peppukuvia ja odottaa vinkkejä.. Ei tipu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytetyistä pikkareista maksetaan, niin miksei kuvistakin

Vierailija
4/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa harrastaa malleilua, mitä vikaa siinä on?!

Vierailija
5/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytyt nyt vaan on sellaisia että saattavat kiinnostua nudeilusta täällä y-laudan ulkopuolella.

Vierailija
6/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6637552

"Savossa vieraillut työministeri Arto Satonen istahti saunaan, joka hehkui kuumana kuin työmarkkinakiista"