Muita rauhaturvaajien " leskiä" paikalla?
Mulla mies lähti toiselle reissulle vastikään, joten aattelin, et löytyiskö täältä kohtalotovereita? Kuinka pitkään miehet ovat reissussa, missäpäin ja mitkä omat fiilikset koko hommasta?
Mulla mies on Libanonissa ja tulee lokakuussa takaisin. Kova ikävä on, mut kyllähän sieltä aina lomille pääsee. Muuten suhtaudun ihan positiivisesti tohon rt-touhuun.
Kommentit (9)
et ollaan oltu muutenki paljon etäsuhteessa eikä vieraissa ole käyty. En käynyt edes kun itse oli reissussa puoli vuotta. Ei oo ollut tarvetta kun mulla on hyvä mies, jonka kanssa oon onnellinen. Miksi pitäs riskeerata itelleen jotain tärkeetä??
että näin vaan käy... :-(
Mistä se nyt sit ikinä johtuukaan
ehkä jotkut rakastaakin oikeest toisiaan?
Libanon oli muuten vielä pari vuotta sitten todella kiva maa...ei ole enää.
ja raiskaavat myös lapsia! Totuutta ei saa unohtaa!
Tein samanlaisen avauksen kun mieheni lähti rauhanturvaajaksi ja sain kanssa näitä " käy sitten huorissa, saat tauteja" -kommentteja täältä.
Meillä on lapsi ja minulla on aika paljon töitä, joita on vaikea tehdä, kun joudun tekemään kaiken käytännössä yksinhuoltajana kun mies on pois. Eli on minulle tosi raskasta, mutta tämä on rajallinen aika ja kyllä tästä selviää.
Mieheni on Kosovossa.
Minä luotan häneen kyllä. Jos pelkäisin hänen käyvän prostituoidun luona rauhanturvaajana ollessani, saisin mielestäni yhtä lailla pelätä pettämistä koti-Suomessa, vaikka ei olisi lähtenyt tuohon hommaan. En ymmärrä niitä argumentteja, että se rauhanturvaajana olo tekisi miehestä kuin miehestä paikallisia lapsia ja naisia alistavan hirviösotilaan.
Tsemppiä ap:lle!
eikä etelä-libanonissa huoria niin vaan löydykkään, paitti siellä beirutin kupeessa oli ennen niitä venäläisiä huoria mutta nekin ovat jo lähteneet maasta.
Israelisat kun saattaa millonka vaan lentää ohjus niskaan ja muutenkin siellä on levotonta nyt.
No en todellakaan aio käydä vieraissa! Ei oo kuulunut tapoihin ennenkään. Miksi helvetissä aloittaisin nyt?
-Ap