Allulle
Allu: hyväksy se tosiasia, että sinulla on laaja-alainen oppimishäiriö tai muu älykkyyttä reippaasti rajaava tekijä. Sen tunnistaa jokainen, jolle mentaalisia kykyjä on jaettu edes sillä keskikoon lusikalla ja siksi ei sinulla ja norminaisella natsaa. Etsi lievästi kehitysvammaista, kuitenkin itsemääräämiskykyistä kumppania. Moni kehitysvammainen on parisuhteessa. Muista käyttäytyä kauniisti.
Kommentit (7)
Näin se varmaan on. Tyhmällä miehellä on vaikeaa. Ja muutenkin ärsyttävällä, en epäile ettei näkyisi irl myös.
Tuommoinen aasi-Ihaa ei saisi edes Puolangalla, vaikka ois ainoa mies jäljellä.
Surullinen esimerkki siitä, miten oman rakkauselämänsä voi hiekoittaa kuuntelemalla isojen poikien juttuja manosfäärissä.
Oppimishäiriöiset voi olla älykkäitä. Tuosta olen täysin varma pelkästään sillä perusteella, että tunnen yhden sellaisen tapauksen. Sen isä on DI, poika on tosi älykäs, vaikka on ollut vaikeuksia oppia uusia asioita samalla tavalla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Oppimishäiriöiset voi olla älykkäitä. Tuosta olen täysin varma pelkästään sillä perusteella, että tunnen yhden sellaisen tapauksen. Sen isä on DI, poika on tosi älykäs, vaikka on ollut vaikeuksia oppia uusia asioita samalla tavalla kuin muut.
No sanotaan sitten vanhan maailman malliin: Allu, olet lievästi kehitysvammainen. Hyväksy se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan sitten vanhan maailman malliin: Allu, olet lievästi kehitysvammainen. Hyväksy se.
Surullista sekin, että selvästi Allu on saavuttanut paljon kyvykkyystasoonsa nähden. Nyt vain pitäisi ymmärtää, että normaaliälyinen nainen ei ole se, mihin hänellä on mahkuja parisuhderintamalla.
Tämähän se olis.