Oletko elämäsi aikana laihduttanut kerralla yli 10 kiloa?
Pysyikö poissa vai repsahdit ja tuli takaisin kenties korkojen kanssa?
Kommentit (31)
Olen laihduttanut 22 kg ja toisen kerran 26 kg. Kaikki tullut takaisin korkojen kanssa, vaikka tein pysyviäkin muutoksia. Esim. sokeria en käytä oikeastaan ollenkaan. Pitäisi varmaan tutkituttaa kilpirauhanen tai jotain.
Laihdutin v 2009 34 kg. Painoin silloin 114 kg ja laihdutin 34 kg. Nyt painan 90 kg että 10 kg tullut takas 15 vuodessa. Nyt alan laihduttaa sitä 10 kg pois koska ensi vuonna täytän 50 vuotta. Alkoholi pois ja herkut ja liikuntaa enemmän niin eiköhän se 10 kg lähde kropasta. Alkoholin jättäminen laihduttaa jo 8 kg ainakin. Olen meinaa juonut kaljaa liikaa.
Onkohan tässä hommassa minulle voittajaa epäonnistumisessa? 100 kiloa pois ja kaikki takaisin.
Laihdutin 88 kilosta alimmillaan 67 kiloon ikävuosina 20-25. Nyt olen 36v ja paino 76kg, pudottelen sellaista viittä kiloa nyt. Välissä saatu lapsia jne jne. Saa olla tarkkana, mutta tuonne 88 kiloon tai sen yli ei paino ole ikinä palannut.
En ole koskaan ollut 10kg tai enemmän ylipainoinen joten en ole, mutta vähemmän olen eikä kilot ole tulleet takaisin.
No joo, raskausaikoina olen lihonut joka kerta n. 25kg ja alle puolessa vuodessa ne on ollut poissa. Imetys kuluttaa mulla tosi paljon. Olen tuosta myös laihdutuntu lisää n. 5kg, mutta ne on tullut helposti takaisin imetyksen päätyttyä. Neljä lasta ja joka kerta sama juttu.
Olen aina roikkunut normaalipainon alarajoilla, joten 10kg laihtuminen olisi pelottavaa.
Olen laihtunut yli 10 kg mutta en ole laihduttanut. Ei ole tullut takaisin.
N. 30 vuotta sitten laihdutin 15 kg, alkupaino 75, pituus 165. Pikkuhiljaa vuosien kuluessa on 13 kg tullut takaisin. Ikää on jo 78 vuotta ja se ylipaino ei lääkärin mukaan haittaa. Ihan hyvä kuntoinen olen ja terve.
10kg olen laihduttanut niin monta kertaa, etten edes muista! 25-30kg olen laihduttanut kerralla kolmesti, 18-20-vuotiaana, 30-vuotiaana ja 40-vuotiaana. Kilot tulevat aina korkojen kera takaisin. Näiden isojen droppien välissä laihdutin jatkuvasti pienempiä määriä, mm. häihini 15kg 25-vuotiaana, mutta sen jälkeen tulivat lapset ja korkein paino ikinä.
Olen ollut laihdutuskuurilla n. 10-vuotiaasta lähtien aina, olen nyt 45. Tosin enää en suostu laihduttamaan. Ja painan eniten kuin ikinä, mutta en ole myöskään lihonut yli vuoteen enää lisää.
Kolmekymppisenä painoin 92 kg, mutta minulla oli vyötärö 80 cm. Puolessa vuodessa laihdutin 75 kiloon jättämällä iltanapostelun pois. Helppoa ja halpaa.
Sitten muutin ulkomaille tunnesyömään: paino 85 kg. Laihdutin Painonvartijoissa 74 kiloon.
Nyt kuusissakymmenissä painan 78-80 kg, vaatekoko 44. Näin on ollut viimeiset 20 v.