Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut jotakin Maskun Kalustetalosta?

Vierailija
19.05.2024 |

Oletko tyytyväinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine ostta sama roju Väppsäläinen rtypplähintta

Vierailija
2/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin kerran äitini mukana kun yritti ostaa mainoslehdessä mainostettua sohvaa ja runkosänkyä. Kyseessä yli 100000 asukkaan kaupungin iso Masku-liike.

Edullista sohvaa ei ollut nähtävillä, sen toimitusaika olisi ollut 9 viikkoa, ja myyjän mukaan se oli huono ja kova kuin olisi kirkon penkissä istunut. Mutta 5x kalliimpi olisi ollut heti ostettavissa ja koeistuttavana. "Tämä on paljon parempi."

Edullista sänkyä ei ollut nähtävillä, sen toimitusaika olisi ollut 12 viikkoa, ja myyjän mukaan se oli huono ja kova kuin olisi kirkon penkissä maannut. Mutta 10x kalliimpi moottorisänky olisi ollut heti ostettavissa ja koeistuttavana, "et varmaan halua nukkua huonosti kun nukut 1/3 elämästäsi".

Heidän myyntitaktiikkansa kävi selville, ja ostimme sitten viereisestä Jyskistä sängyn ja sohvan, joita sai kokeilla kaupassa ja jotka toimitettiin 2 viikon sisällä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut hienon lampun, joka oli 80 prosenstin alennuksessa. En ikimaailmassa olisi raaskinut sellaista muuten ostaa. Nykyisin on helppo tarkastaa tuotteen hinnat muualla netistä.

Vierailija
4/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ostanut hienon lampun, joka oli 80 prosenstin alennuksessa. En ikimaailmassa olisi raaskinut sellaista muuten ostaa. Nykyisin on helppo tarkastaa tuotteen hinnat muualla netistä.

Maskun sohvasta oli joskus semmoinen kokoelma eri hintoja. Samaa tuotetta myyvät välillä täyteen hintaan, välillä -30%, välillä -80%. Se on sisäänheittotuote, olettivat että ostat myös moottoroidun sängyn kun olet jo kaupassa sisällä.

Vierailija
5/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran, mutta huomasin siellä entisen luokka"kaverini" töissä jonain pikkupäällikkönä ja kävelin ulos liikkeestä. Kohteli minua koulussa pari vuotta aiemmin halveksuen ja alempiarvoisena, kun nyt tervehti iloisesti kuin parasta tuttuaan. Joo, ei kiitos. Kannattaa kohdella ihmisiä kunnioittavasti jo nuorena, jos asiakaspalveluhommiin tai yrittäjäksi aikoo jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi