Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kaikki tehdään "tein itse ja säästin"-tyylillä. Kritiikkiä liian itsevarmasta tsi-miehestä älä lue jos ärsyttää

Vierailija
19.05.2024 |

Vituttaa kun kaikessa pitää jotenkin oikoa. Ja kun joka asiassa oikoo niin se alkaa näkyä työnjäljessä. 

Nytkään ei voida hakea pihakivetyksen laittoa varten sitä lätkytintä että tiivistäisi pohjat, kun ei niin pientä aluetta kuulemma tarvitse. Ja ko. laite löytyy omasta takaa, pitäisi vaan hakea se. No, ei kai sillä loppujen lopuksi väliä kun ne kivet ladotaan soran päälle eikä hienon hiekan😒

Ja ei, en pysty sitä itse hakemaan, painaa kuin synti. Enkä aina jaksa vängätä joka asiasta, valitsen taisteluni (kuten esim sen että KAIKKI sähkö-putki tms työt ja laitteiden asennukset tekee ammattilainen jolla luvat kunnossa)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija oli just tuollainen😄

Vierailija
2/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ostettu tuollaisen miehen remontoima talo. Toistaiseksi se on pelittänyt kokonaisuutena ihan hyvin, mutta aina kun yrittää tehdä pienenkin asian, paljastuu jokin isompi väärin tehty asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuoret yrittää mennä laiskuuttaan aina siitä mistä aita on matalin ja työnjälki ja laatu on lopuksi surkea. Ihan töissä olevat "ammattilaiset" siis. Välillä turhauttaa kerrata ihan perusasioita teoriassa aikuisille ihmisille.

T. Korjaaja ukko

Vierailija
4/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan ostettu tuollaisen miehen remontoima talo. Toistaiseksi se on pelittänyt kokonaisuutena ihan hyvin, mutta aina kun yrittää tehdä pienenkin asian, paljastuu jokin isompi väärin tehty asia.

Meillä sama. Joitain juttuja tehty fiksustikin, ja jotain ihan törkeästi pieleen. Siinä missä ymmärrys on loppunut, asiaa ei ole itse tajunnut. Mies taas ajoi autonpohjan eilen kiveen väittäen vielä jälkikäteen sitä huonoksi tuuriksi... Ei kääk. 

Vierailija
5/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuoret yrittää mennä laiskuuttaan aina siitä mistä aita on matalin ja työnjälki ja laatu on lopuksi surkea. Ihan töissä olevat "ammattilaiset" siis. Välillä turhauttaa kerrata ihan perusasioita teoriassa aikuisille ihmisille.

T. Korjaaja ukko

Kyllä pahimpia tunareita on vanhat ukot, jotka luulevat osaavansa.

Vierailija
6/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun faija oli just tuollainen😄

Hei Pallopää-mies! Ei tosta kyllä saanut selvää millainen faija! Siitä millaisia faijoja ihmisillä ollut jos ei kuollut sodassa pitäisi kirjoittaa kirja... TEE SÄ!!! Kerää stooreja... Mulla faija joka olisi halunnut mennä sotaan, mutta oli liian nuori... Mitä armeijan rumpali olisi tehnyt sodassa? Enonikin lähetettiin... olivat moottoripyörätiedustelijoita tai jotain... Mun faija oli lähetetty jopa jonnekin turvaan teinipoikana... sieltä oli kirjoittanut kotiin kirjeen joka päätynyt mulle... kirje on aivan outo ja siitä tuntuu kuin sille olisi tehty siellä jotain ja pyysi että hakisivat pois... tuntuu aika hirveältä... sitten kun mun äiti oli saanut mut, 20 vee, niin sillä oli muka joku kasvain toisessa munasarjassa ja se sitten poistettiin... NYKYAIKA on pannut jopa miettimään että mitä on tehty ihmisten sukusoluilla noihin aikoihin... jotain kokeiluja? Ei kait mulla ole jotain sisaruksia jotka eivät ole mun sisaruksia... EIKS OLE HIRVEITÄ AJATUKSIA... 19.05.2024 klo 09.20... 

Vierailija
7/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Korjaaja ukko

Tässä on kyse 50v miehestä. Työkseen tekee ihan muuta mutta tykkää vapaa-ajalla tehdä kaikkia nikkarointi- ja remonttijuttuja. Ihanaa että tykkää mutta itsepäinen tiedän kyllä miten tää tehdään- asenne on välillä todella rasittava. Kyse ei ole siis laiskuudesta vaan liiallisesta itsevarmuudesta ja jonkinlaisesta luulosta että tietää miten jokin asia tehdään paremmin ja nopeammin. "Ei se niin tarkkaa ole" on usein kuultu perustelu. 

Ap