Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkujen elämä on niin helppoa.

Vierailija
19.05.2024 |

Ei tarvitse mistään kantaa huolta. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla outo käsitys asiasta 🙄

Vierailija
2/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vais niin. Sinkuthan on itsekkäitä oman edun tavoittelijoita. Pääsevät monessa asiassa paljon helpommalla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vais niin. Sinkuthan on itsekkäitä oman edun tavoittelijoita. Pääsevät monessa asiassa paljon helpommalla! 

Missä? Anna esimerkkejä.

Vierailija
4/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma valinta olla lapseton sinkku. Nyt on kyllä helppoa mutta vanhuus pelottaa.

Vierailija
5/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Anna esimerkkejä.

Elämä on heille paljon halvempaa kun tarvitsee vain itsestä huolehtia! 

Vierailija
6/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vai?

Mä olen onnellinen parisuhteessa.

Vierailija
7/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni parisuhteessa, mutta kun ei ole sopivaa kumppania löytynyt. Tekeekö se minusta itsekkään?

Vierailija
8/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Pallopää-mies! Niin - ei tämä sinkun elämä niin mukavaa ole. Mutta kun tulee iäkkääksi niin jotkut - ehkä eivät kaikki - saattavat tajuta että oman kehityksen ja elämäntarinan takia elämän piti mennä näin. Just herätessäni ajattelin inholla että minäkin olen haksahtanut joihinkin irtosuhteisiin vaikka ne eivät ole ihan yhdenillan juttuja olleetkaan vaan samassa paikassa törmätty samoihin tyyppeihin... 'usein'... EN OLE SAANUT NIISTÄ KERRASSAAN YHTÄÄN MITÄÄN... Olen vain tullut hyväksikäytetyksi... kuinka olen voinut antaa itseni toisen hyväksikäyttämäksi aivan noin vain... Yksi syy on kyllä, että olin kokenut niin inhottavia asioita että en ENÄÄ VÄLITTÄNYT MISTÄÄN... olen etsinyt jotakin tietämättä edes itse mitä olen etsinyt koska noihin kertoihin ei liity minkäänlaista nk ihastumista, ei hölkäsen pöläystä yhtään mitään... ihan paskaa... Ajattelin myös että TÄMÄKIN ON PITÄNYT KOKEA KOSKA TÄMÄ ON NYKYAIKAA... vielä vanhempieni sukupolvessa ei sellainen olisi mitenkään käynyt laatuun ja tullut kysymykseen... Heidän kohdallaan voi myös ajatella että ei heillä ole edes ollut mitään paikkoja missä (nuoret) ihmiset ovat voineet tavata ja törmätä toisiinsa ja päätyä johonkin irtosuhteisiin... eivät naiset noin vain päässeet ravintoloihin eikä ollut mitään diskoja... mitäköhän heillä siis onkaan ollut missä tavata... Omalla kohdallani on niin että vanhempani asuivat samalla alueella vaikka eivät toisiaan tunteneetkaan ennen kuin lukiossa ja päätyivät sitten naimisiin... Olisko kirkko ollut joku paikka missä ihmiset tutustuivat kaupungeissa... Mistä ihmeestä nuoret 'etsineet' itselleen sopivaa partneria 'ennen muinoin'??? / Viime yönä noin klo 24 radiosta tuli Edu Kettusen 'Kaivo aavikolla'... kuulosti aivan ihanalta että ikävästä voi tulla jonkunlainen kaivo... Kuunteles! 'Ikävä' on varmaan tunne josta moni yksinäinen sinkku kärsii aivan hirveästi.

Vierailija
9/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kateellinen?

Vierailija
10/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Anna esimerkkejä.

Elämä on heille paljon halvempaa kun tarvitsee vain itsestä huolehtia! 

Jiu, eipä ole kukaan auttamassa, missään asiassa, vaan kaikesta joutuu selviytymään yksin. Jos sairastut, niin kukaan ei välitä, eikä auta. Kaikista laskuista pitää selvitä yksin ja eläminen sinkkuna on kalliimpaa, kuin parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan