Ne kirjavien halpisvaatteiden myyjät toreilla
Ilmeet ovat sellaisia, etteivät todellakaan itse usko vaatteisiinsa. Näyttävät siltä, että ohi ja äkkiä!
Voisivat edes vähän yrittää, ehkä saisivat jonkun rytkyn myytyäkin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olen katsastanut joitakin facessa vaatteita myyviä. Aikuisten naiaten vaatteissa blingiä, mikki kuvioita, love tekstejä, oikeastiko nämä on kauniita?
Ihmettelen samaa. Ja vaatteen tekeminen maksaa saman, on se sitten tyylikäs tai tyylitön. Miksi tehdä aikuisten mikkihiiripaitoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsastanut joitakin facessa vaatteita myyviä. Aikuisten naiaten vaatteissa blingiä, mikki kuvioita, love tekstejä, oikeastiko nämä on kauniita?
Ihmettelen samaa. Ja vaatteen tekeminen maksaa saman, on se sitten tyylikäs tai tyylitön. Miksi tehdä aikuisten mikkihiiripaitoja?
Lähestyykö lapset helpommin sellaisia aikuisia, joilla on heidän suosikkihahmon kuva vaatteissaan.
Ulkomaanreissulla voit ihan hyvin ostaa torilta tai basaarilta vaatteen, mutta koto-Suomessa se on noloa?
Ehkä he yrittävät tehdä edes jotakin työtä jotakin ansaitakseen kuin kokea olonsa hyödyttömäksi työttöminä. Halvat vaatteet tekevät aina kauppansa markkinoilla.
En minäkään niistä vaatteista tykkää, enkä ostaisi, mutta kannatan kyllä yritteliäisyyttä.Voishan se valikoima olla tyylikkäämpää, laadukkaampaa, mutta ostajat sen säätävät mitä kannattaa myydä.
Mä voisin peeiaatteessa jotain vaatteita niiltä ostaakin, mutta kun melkein kaikki on jotain epämääräistä "one size"-kokoa, josta ei saa mitään tolkkua, niin en viitsi ostaa. Torilla niitä ei voi kunnolla kokeilla, eikä peilistä katsoa, niin jää sitten oman silmämäöräisen arvion varaan. Vaatteet tulee lähinnä Intiasta ja Turkista, niin ovat todnäk aika pieniä.
Toreilla on mitoitus vähän reilumpaa, kyllä niitä esim iäkkäämmät naiset ostavat. En muista olenko itse ostanut, ehkä jonkun pitkähihaisen neuleen ja jonkun keinokuitu mummopaidan, en t-paitoja.
Samaa oli virolaisilla kojumyyjillä, kun kävin viimeksi, aikaa kyll kai yli 10 vuotta, Turkki monissa alkuperämaa.
Ei minua haittaa ulkomaalaiset miehet kojuissaan. Kaipa kauppa käy kun toripäivinä ja kesäisin ovat yrittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he yrittävät tehdä edes jotakin työtä jotakin ansaitakseen kuin kokea olonsa hyödyttömäksi työttöminä. Halvat vaatteet tekevät aina kauppansa markkinoilla.
En minäkään niistä vaatteista tykkää, enkä ostaisi, mutta kannatan kyllä yritteliäisyyttä.Voishan se valikoima olla tyylikkäämpää, laadukkaampaa, mutta ostajat sen säätävät mitä kannattaa myydä.
Kun ostin jonkun vaatteen, mietin kyllä hetken, onko tämä sosiaalitukea myyjälle vai ihan tosissaniko tuota vaatetta aion käyttää.
Ostin torimyyjältä kerran yhden värikkään mekon, kivan värinen ja oli juuri sopiva kokokin, tykkäsin siitä kovasti. Mutta pari kertaa pesin 30 asteessa, niin siihen ilmestyi monia, pieniä reikiä... Enpä osta toiste noin heikkolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyykö lapset helpommin sellaisia aikuisia, joilla on heidän suosikkihahmon kuva vaatteissaan.
Meinaat että olisiko tuo toimiva paita pedolle?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaanreissulla voit ihan hyvin ostaa torilta tai basaarilta vaatteen, mutta koto-Suomessa se on noloa?
Siellä ei ole osunut silmiin moisia räikeitä ja rumia sirkustelttavaatteita eikä mikkikuvioita vaan kauniita väreja jotka sopii kivasti yhteen ja kuviointi on maltillisen pientä.
Onkohan nämä markkinakauppiaat katselleet (vakoilleet) jotain tokmannin/prisman nettikauppaa kun ovat tuoneet tänne myyntiin samanlaista hirvitysrytkyä kuvitellen, että näistä suominaiset tykkää?