Iäkkään miehen pallomaha
Ennenvanhaan se oli elintason merkki, nykyään luuserin merkki.
Kommentit (38)
Naisten selkäläskit saavat itseni yrjöämään.
T. Painoindeksi 23 mies
Miksi tyytyä sixpackiin kun voi saada koko tynnyrin 😉
Se nimi on metabolinen oireyhtymä. On sitä naisillakin.
Grillikausi on alkanut! Lisää makkaraa, kyljystä ja olutta!
Vierailija kirjoitti:
T. Painoindeksi 23 mies
Läskifobia kielii mielenterveyden ongelmista
Se pinkeä on sitä pahamaineista viskeraalirasvaa.
Löllyvä on terveellisempää
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten iso maha on kova ja pinkeä pallo ja naisten iso maha on löysä ja roikkuva löllykkä? Tietääkö joku?
Tätä me on miehen kanssa ihmetelty. Ollaan molemmat lihottu vuosien varrella ja samaa ruokaa syöty. Minulla on löysät makkarat mahassa, miehellä yksi iso kova pallo. Kummallista?! Seksiin ja intohimoon ei kyllä vaikuta millään lailla. Aivan yhtä ihanaa on kuin ennenkin 😊
Mää oon iäkäs nainen ja mulla on nykysin pallomaha. Nuorena olin alipainoinen. Nyt on ihanaa kun ei paino kiinnosta ja syön ja juon kaiken mihin mulla on varaa, nam.;)
Ennen miehet teki paljon fyysistä työtä ja vaati energiaa. Söivät isoja annoksia minkä myös kuluttivat. Vanhemmiten työnteko vähenee mutta ruokahalut pysyy samana tai jopa kasvaa.
Mallas turvottaa maha palloksi. Kalj siis maistuu pallomahalle 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Painoindeksi 23 mies
Läskifobia kielii mielenterveyden ongelmista
Eli aloittaja mielenterveysongelmainen kuten myös useimmat vastanneet 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten iso maha on kova ja pinkeä pallo ja naisten iso maha on löysä ja roikkuva löllykkä? Tietääkö joku?
Tätä me on miehen kanssa ihmetelty. Ollaan molemmat lihottu vuosien varrella ja samaa ruokaa syöty. Minulla on löysät makkarat mahassa, miehellä yksi iso kova pallo. Kummallista?! Seksiin ja intohimoon ei kyllä vaikuta millään lailla. Aivan yhtä ihanaa on kuin ennenkin 😊
Jatkan omaa kommenttiani, joku linkittikin Tieteen kuvalehden jutun, kiitos siitä! Tässähän se selitys sitten on.
Oma mieheni ei kaljaa kittaa, joten kaljamahaa ei hänellä ole vaikka iso maha onkin.
Meinasin syödä jäätelöä, mutta nyt en uskalla. :(
Vatsaonteloon sisäelinten ympärille on kertynyt rasvaa. Pidemmän päälle vaarallista, kannattaa alkaa hoitamaan pois.
Eli pitäisi jättää herkut, makkarat, turhat kalorit pois.
Iäkkäällä voi olla pallomaha, ei kait se tarkoita että olis jotenkin luuseri. Juti nyt esimerkiks vaikka.
Elämää se vaan on ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vatsaonteloon sisäelinten ympärille on kertynyt rasvaa. Pidemmän päälle vaarallista, kannattaa alkaa hoitamaan pois.
Eli pitäisi jättää herkut, makkarat, turhat kalorit pois.
Makkara ei ole herkku vaan peruselintarvike. Muutenkin harvemmin miehet syö mitään karkkia tai täytekakkua. Alkoholi on varmaan se isoin herkku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keski- ikäisillä miehillä on ohuet jalat, mutta iso pallomaha?
Varmaan samasta syystä luin keski-ikäisillä naisilla on tissit selässä ja kaksi mahaa.
https://tieku.fi/ihminen/elimisto/miksi-miehelle-kasvaa-maha-ian-myota
Piti oikein googlettaa. "Viskeraalinen" kuulostaa fataalilta.