Siis miten poruikoilla on varaa istua terassilla päivät pitkät hörppimässä 9 euron tuoppeja??
Ja punaisesta naamasta todellakin näkyy että tuntikauseja ollaan vietetty.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mellunmäessä tuoppi on reilu 3e.
Mikä paikka? Onko täynnä ma muja?
Olin eilen "tuntikausia" terassilla. Työssä kun käy ja pari kertaa kesässä terassilla niin hyvin riittää rahat. Eipä sitä tarvitse kymmeniä juoda.
Ne on niitä jotka käyvät töissä. Mitä se tukiensaajalle kuuluu kuka mitäkin hörppii ja missä istuu. Istu sä kotonas ja valita tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellunmäessä tuoppi on reilu 3e.
Mikä paikka? Onko täynnä ma muja?
Metro Pub. Tuskinpa ma mut tuolla viihtyy... Ei itsellä kokemusta, lehdessä oli juttu halvimmista HKI tuopeista.
Mää olin baarissa viimeks tammikuussa vuonna 2023 ja join kokonaisen kaljan. Tarttee tosin sanoa että en enää muista oliko iso vai pieni.;)
Kaveri kantaa repussa kaljaa ja ostaa yhden tuopin ja sit kaataa siihen et voi olla kauemmin baarissa kun muut juo.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kantaa repussa kaljaa ja ostaa yhden tuopin ja sit kaataa siihen et voi olla kauemmin baarissa kun muut juo.
Lämmintä kaljaa. Nam.
mä ostan limua ja kaadan vahviketta omasta pullosta. kivasti menee ilta.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisivat kaupasta ja menisivät etsimään hyvän istumapaikan.
Ja missä käy pissalla? Sen takia en tykkää pussikaljoitella.
Köyhälle kaikki on kallista. Mutta olihan täällä tänään aloitus siitäkin, että miksi sinkku asuisi yksiötä suuremmassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä kaljaa. Nam.
Ei välttämättä, kun laittaa kaljat termospussiin ja sinne pari kylmäkallea. Ja tämä setti reppuun. Hätä keinot keksii :))
Ööö, kai sitä nyt normaali ihmisellä on varaa jos ei ole mikään köyhälistön paska.
Kierrellyt tänään Helsingin keskustassa ristiin rastiin asioilla ja todellakin kaikki terassit täynnä iloisia ihmisiä. Ja auringonpalvojia nurmikoilla ja merenaaltojen kuuntelijoita rannoilla. Hienoa.
Arvaus: juodaan salaa omia välillä?