Sanna kaverinsa karonkassa: onko sovelias asu?
Sanna oli Nelli "Ilmarinsisko" Nurmisen väitöskaronkassa, ehti sinne juuri Pariisista. Iltapuku kuten pitääkin mutta kaula-aukko aikamoinen. Sinänsä pienitissinen nainen voi tuollaista kyllä ongelmitta käyttää. Ei ole etikettivirhe mutta ei kovin sopivakaan. Instassa videoklippejä joissa joku lääkärimies iskemässä Sannaa tanssilattialla :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sanna, turhaan sä täällä mainostat instaasi. Ei ketään kiinnosta.
Joka ketjuun tulet kumminkin ulisemaan vaikka ei muka kiinnosta, sinä saatananpersusaasta.
Uutisoi jaronkkaabiletyksestä, ei mitään väitelleen väitöskirjan aiheesta. Tuskin kuuntelikaan saati että olisi ymmärtänyt.
Änkytä kun persujen kannatus tippuu.. Ja yritän hämätä tätä häpeällistä Timo Vornasen ampuma tapausta umpihumalassa pikku tyttöjen päältä.
Vierailija kirjoitti:
Uutisoi jaronkkaabiletyksestä, ei mitään väitelleen väitöskirjan aiheesta. Tuskin kuuntelikaan saati että olisi ymmärtänyt.
...karonkka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmiantanut tämän törkyketjun. Miksei sitä poisteta?
Koska se sisältää ilmastovalistusta. On ihan OK lentää Pariisista Suomeen.
Kävelläkö pitäisi?
Sanna: " älkää tehkö kuten minä teen vaan niinkuin minä sanon"
Työmatkojen lentäminen reittikoneella ei ole ilmasto-ongelma. Hänelläkin on oikeus tehdä kansainväistä työtä, siinä missä miestenkin. Valtioiden tekemä päästöpolitiikka ratkaisee, ja siinä Sanna sääti oikeat lait, jotka Orpo nyt peruu.
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli päivällä väitöstilaisuuden aikaan vielä Pariisissa. Ehti just ja just illan karonkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se sisältää ilmastovalistusta. On ihan OK lentää Pariisista Suomeen.
Kävelläkö pitäisi?
Sanna: " älkää tehkö kuten minä teen vaan niinkuin minä sanon"
Työmatkojen lentäminen reittikoneella ei ole ilmasto-ongelma. Hänelläkin on oikeus tehdä kansainväistä työtä, siinä missä miestenkin. Valtioiden tekemä päästöpolitiikka ratkaisee, ja siinä Sanna sääti oikeat lait, jotka Orpo nyt peruu.
On se ilmasto-ongelma ihan siinä missä mikä muukin lentokoneella tehty lento. Nykyään on kuitenkin kansainväliseen työhönkin tarjolla etäyhteyksiä, joilla voi kokoustaa, ihan niin miehille kuin naisillekin. Ihailin aikoinaan Oras Tynkkystä, joka eli kuten opetti eli mene Brysseliin junalla, ei lentäen. Ja ei, en ole vihreiden äänestäjä.
Hienoa että persut muistaa mainostaa demareita.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kun aika on
Sannakiimainen löysi taas uuden aiheen haukkumiseen.
Voi ei taas tämä sannan pakkomielteinen stalkkeri, huolehdi sinä omista henkkamaukka rötkyistä.