Ei ole enää kuin pari kk elinaikaa
Sitten täytän 26. Mitään en saavuttanut enkä saanut.
Kommentit (6)
Elämä jatkuu jossain. Toisellakin puolella, joillakin täällä. Välivaiheet ikäviä ja pettymykset. Olisi suonut kaikille mahdollisuuksia.
Tuut sitten kertoon miten kaikki loppu.
Ite oon 40v enkä saavuttanut paljon mitään. Elämä on kuolemista ja luopumista, enemmän kuin saamista ja saavuttamista. Jotkut putoaa korkeammalta kuin toiset.
Mulla alkoi onnellinen elämä 38-vuotiaana kun aloin seukata nykyisen aviomieheni kanssa.
Jumalan käsissä on se, milloin täältä lähdetään.
"Niihin aikoihin Hiskia sairastui ja oli kuolemaisillansa; ja profeetta Jesaja, Aamoksen poika, tuli hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Näin sanoo Herra: Toimita talosi; sillä sinä kuolet etkä enää parane". Niin hän käänsi kasvonsa seinään päin ja rukoili Herraa sanoen: "Oi Herra, muista, kuinka minä olen vaeltanut sinun edessäsi uskollisesti ja ehyellä sydämellä ja tehnyt sitä, mikä on hyvää sinun silmissäsi!" Ja Hiskia itki katkerasti. Mutta Jesaja ei ollut vielä lähtenyt keskimmäiseltä esipihalta, kun hänelle tuli tämä Herran sana: "Palaja takaisin ja sano Hiskialle, minun kansani ruhtinaalle: 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi. Katso, minä parannan sinut: jo kolmantena päivänä sinä menet Herran temppeliin. Ja minä lisään sinulle ikää viisitoista vuotta." 2. Kun. 20
Ja kun aikamme sitten kerran koittaa ja olemme laittaneet turvamme Jeesukseen elämämme aikana, saamme lisäksi ikuisenkin elämän Jumalan yhteydessä.
Miksi elämä loppuu silloin? Oletko suunnitellut jotain eutanasiaa siihen kohtaan? Totta puhuen kyllä elämä voi hyvinkin vielä alkaa. Itsellä alkoi noin nelikymppisenä. Turhaan hötkyilet.