Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet selvinnyt

Vierailija
18.05.2024 |

jos sua on lytätty paljon muiden taholta? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän lyttäävät. 

Vierailija
22/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt asioita joista itse tykkään. Ei ne mollaajat edes tiedä mitä puuhailen oman kodin rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hyvin ja nykyään lyttäykset ei oikeestaan tunnu missään. Sisu toki on kasvanut vuosien saatossa ja osaan antaa tarvittaessa samalla mitalla takasin.

Mä oon rajannut suurimman osa ihmisistä pois mun elämästä. Toivottavasti osa miettii tekojaan, ja nyt ei ole mistään pikku jutuista kyse. 

Mutta miten onnistuisi näiden asioiden rajaaminen ulos muistista? Itsekin katkaissut välejä mutta ei se mitään oikeasti auta, kun kaikki on muistissa.

Se sun täytyy itse selvittää. Joskus olisi helpompaa kun nuo pahat ihmiset lopettaisi vihaamansa ihmisen. Henkinen väkivalta on pahinta mitä voi olla 

Kukaan ei halua vankilaan, niin siksi kiusaavat ns hiljaisesti ja niin että sitä vaikea todistaa. 

Vierailija
24/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen ihmisiä itse hyvin ja pidän mielessäni näitä lyttääjiä idiootteina. Se riittää.

Vierailija
25/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun joskus kuolen, niin silloin se loppuu

Vierailija
26/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. 

Vierailija
28/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hyvin ja nykyään lyttäykset ei oikeestaan tunnu missään. Sisu toki on kasvanut vuosien saatossa ja osaan antaa tarvittaessa samalla mitalla takasin.

Mä oon rajannut suurimman osa ihmisistä pois mun elämästä. Toivottavasti osa miettii tekojaan, ja nyt ei ole mistään pikku jutuista kyse. 

Mutta miten onnistuisi näiden asioiden rajaaminen ulos muistista? Itsekin katkaissut välejä mutta ei se mitään oikeasti auta, kun kaikki on muistissa.

Se sun täytyy itse selvittää. Joskus olisi helpompaa kun nuo pahat ihmiset lopettaisi vihaamansa ihmisen. Henkinen väkivalta on pahinta mitä voi olla 

Kukaan ei halua vankilaan, niin siksi kiusaav

NO... MINUA UHATTIIN VANKILALLA... MUTTA MILLÄ MUT SINNE VANKILAAN OLISI SAANUT... lopulta aloin tuottaa materiaalia jonka lähetin postissa... kirjoittelin 'MEIDÄN JUTTUA' ison kirjekuoren päälle niin että kuka tahansa joka näki postin saattoi sen lukea... sain lopulta sakkotuomion HERJAUKSESTA, EHKÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA (en muista, tarttee katsoa) JA KOTIRAUHAN HÄIRITSEMISESTÄ (yhteydenottoyritykset puhelimella joka lyötiin korvaan) ja LÄHESTYMISKIELLON jota rikoin useasti... En ruvennut tietenkään maksamaan mitään sakkoja tämmösestä keisistä jossa mikälie-pahoinpitelijäeksälle ja kolmas-pyörä-nyksä.. TÄYSIN KREISI KEISI... ja näin menin sitten vankilaan sen sijaan että olisin maksanut sakkoja rahalla... korvauksia maksoin sitten tälle mikälie-eksälle ja hänen kolmaspyörä-nyksälle... Voi olla että tyyppi on jossain määrin julkisuuden henkilö. mutta ei tajunnut että minäkin voisin olla joku piilo-semmoinen 'piilotaustallani'... ainakin hesalaisen aSianajajan tytär yms ja Kallion p:n ja Eiran friidu... HERJAUS=väittää tehneen jotakin mitä ei ole tehnyt... Mihinkään herjaukseen en ikinä ole syyllistynyt enkä valehtele enkä juoruile... Näin minusta sitten tehtiin myös joku nk ravintolatuttu mikä lukee oikeuden papereissakin... mitä lienee pitävän sisällään... noihin aikoihin olin niin nuori että mihinkään ravintolaan täällä ei edes päässyt (muuta kuin mahdollisesti jonkun miehen kanssa)... Diskot olivat minun maailmaani eikä niitä oikein kutsuttu ravintoloiksi... TÄMMÖSTÄ HESASSA VUOSIKYMMENIÄ SITTEN... Tämä menee varmaan poistoon... Mutta eika outo ketju tämä johon tämän kirjoitan... ehkä tulee joku kumma Chapta-kin, jotta vastaus voidaan antaan =???????    

Vierailija
29/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko on päätynyt mullan alle oman käden kautta, kun AIKUISET KIUSAAJAT ei oo osanneet lopettaa? Moni vois vähän miettiä.:.

Vierailija
30/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on uskovana oppinut antamaan anteeksi, ottamaan etäisyyttä ja jatkamaan elämäänsä itsenäisesti, jos ei suhde toimi joidenkin ihmisten kanssa. Aina sitä kuitenkin on niitäkin ihmisiä, joiden kanssa asiat sujuu.

Vierailija
31/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa samalla mitalla takaisin. Riittää kun väistelee ja menee vain eteen päin. Turhaa jäädä heilumaan paikalleen tuhlaamaan energiaa.

Väistellen ja eteenpäin on ihmisen mieli. Turha takertua paskaan kuin kärpänen. Kärpäsen mielestä paska on herkullista.

Ei onnistu kumpikaan. Täytyy välillä myös nähdä vaivaa. 

Väistely on juuri sitä ja tuuli vain puhaltaa sua liikkeelle itsestään. Vaivaa ei kannata nähdä tai vaivata.

Kun on aikansa liukastellut ripulipaskassaan uudestaan ja uudestaan ylös nousten, niin musiikkivideon verran se näyttää ihan oikealta tanssilta.

Painovoima tekee sen ja samasta syystä asiat menee aina alas.

Vierailija
32/32 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko on päätynyt mullan alle oman käden kautta, kun AIKUISET KIUSAAJAT ei oo osanneet lopettaa? Moni vois vähän miettiä.:.

Entä jos Jumala on ottanut käden hallintaan ja tekee "sen".

Tai joku muu voima. Joku meemi joka lumoaa ajattelijansa ihailemaan mahdollista ratkaisua tai tiettyyn aikaan ajoitettua toimintoa, josta ajattelija ei ole itse tietoinen. Se vain laukeaa sopivassa kohdassa käyntiin ja jälki on rumaa.

Ehkä puhe omasta kädestä tai aikuisista kiusaajista on vain pinnallinen teoria. Ehkä ajatukset ovat kuin viruksia ja toimivat ihmisissä itsenäisesti leviten sitä kautta lihaan.