Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on konkurssissa. Useimmat asiat menevät maassa päin helvettiä, Wahlroos Sanoi

Vierailija
18.05.2024 |

Nii 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oligarkki taas trollaa. Viihdyttävä hahmo, ihan kuin joku sarjakuvahahmo.

Vierailija
2/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oligarkki taas trollaa. Viihdyttävä hahmo, ihan kuin joku sarjakuvahahmo.

Oligarkit lähti Eurooppaan taskut täynnä Venäjän valtion ruplia, ja nauroivat koko matkan kohti pankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultalusikka suussa syntynyt kermasellainen. On juu itse kerännyt varallisuutensa, mutta turha väittää, etteikö isipapan nimi olisi siloitellut tietä. Jos tuo äijä olisi joskus tehnyt jotain Suomen hyväksi, kuuntelisin. Hyväosaisen maataloustukia kuittaavan veropakolaisen jorinoita en.

Vierailija
4/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin töihin laittaisit m annet, m uslimit, m amut, n eekerit, juopot ja nistit ?

Vierailija
5/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle saattaa olla oikeassa. Kansamme ei tuota hänelle niin paljon rahaa kuin hän tahtoisi.

Vierailija
6/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultalusikka suussa syntynyt kermasellainen. On juu itse kerännyt varallisuutensa, mutta turha väittää, etteikö isipapan nimi olisi siloitellut tietä. Jos tuo äijä olisi joskus tehnyt jotain Suomen hyväksi, kuuntelisin. Hyväosaisen maataloustukia kuittaavan veropakolaisen jorinoita en.

Miksi hänen olisi pakko maksaa veronsa Suomeen? Kai ihminen nyt sentään saa asua, missä tahtoo?

Vierailija
7/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen olisi pakko maksaa veronsa Suomeen? Kai ihminen nyt sentään saa asua, missä tahtoo?

Juu, tottakai saa. Mutta ymmärtäisi pitää läppänsä kiinni.